امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20419
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


 

"ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ  "

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد. (قلم:1)

 

حقیقت‌نگار هستی به قلم عزتی ابدی بخشید و این خود مدال افتخاری بزرگ برای صاحبان قلم و اصحاب رسانه است. سلام خداوند بر خبر‏نگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

هفدهم مردادماه روز خبرنگار،روز پاسداشت اندیشه‌های والايي است كه متعهدانه درراه اعتلاي فرهنگ ايراني – اسلامي می‌کوشند و قلم را چون سلاحي در سنگر آگاه‌سازی جامعه در برابر شبيخون امواج پرحجم رسانه‌های دشمن ،بكار می‌گیرند و با پرتوافشاني شعور و دانايي ،تیرگی‌های تحريف فرهنگي و مسخ ارزش‌های انساني را می‌زدایند.

گراميداشت روز خبرنگار،ارج نهادن به آگاهي و شعور و بهانه‌ای است تا از درگاه ايزد تعالي براي خبرنگاران ،اين مشاوران امين و ناصحان مشفق كه با ارائه مطالب و انعكاس حقايق ،كارشناسانه در تحقق اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ياري گر مسئولان هستند آرزوي سرافرازي ،تداوم و توفيق نمايیم.

باور داریم به حرمت قلم این تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که خاضعانه وجود خویش را در این مسیر فدا کرده‌اند گام‌های بیشتری در پیگیری و تحقق مطالبات شهروندان و استیفای حقوق مشروع شهروندی آنان برداشته خواهد شد . این‌جانبان ضمن ارج نهادن به مقام عالی خبرنگار شهید محمود صارمی ، فرا رسیدن روز خبرنگار را به دلسوزان و فعالان عرصه‌ی خبر و اطلاع‌رسانی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان و به‌ویژه خبرنگاران فعال شهرستان مبارکه آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

 

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top