امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20386
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۸:۱۵

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها

بسم الله الرحمن الرحیم

شهرداری به عنوان سازمانی که سروکارش با مردم است باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشد.                   

             مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

امروزه شهرها و روستا ها، نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان می باشند. شهرداري ها و دهياري ها به عنوان يک نهاد عمومي با ساختار خدماتي و اجرايي مبتني بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه بوده و براي دست يابي به شاخصه هاي شهر و روستاي توسعه يافته و پويا نيازمند عزم و اراده جدي تمامي تلاشگران اين عرصه است که با برنامه ريزي علمي، مسير توسعه همه جانبه را هموار و فضايي مطلوب را براي مردم فراهم کنند.

افتخار و اقتدار بي تلاش به دست نمي آيد و سر بلندي بدون تدبير و انديشه ميسر نخواهد شد. ايران اسلامي، با وجود دشمني ها و تنگ نظري هاي شرق و غرب توانسته است با افتخار و اقتدار بر بلنداي آباداني و عزت قرار گيرد، که این سربلندی حاصل تلاش شبانه روزي جهادگران و ايثار متخصصاني است كه خالصانه به خلق خدمت نمودند و آسايش و رفاه هموطنان را بر آسايش و رفاه خويش مقدم شمردند.

همه دست اندرکاران مدیریت شهری و روستایی علیرغم وجود همه مشکلات، همت خود در ارائه خدمات، رفع مشکلات روستائیان و توسعه فضای کالبدی شهر و روستاها قرار داده اند  تا مسیر توسعه همه جانبه شهر وروستا را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

 اینجانبان فرا رسيدن 14 تير ماه روز شهرداري و دهياري را به تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدواریم كه در پرتو همكاري‌هاي متقابل، خدماتي در خور شأن شهروندان در عرصه پيشرفت جامعه شهري و روستايي ارائه شود و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه عزیزان زحمتکش شهرداری خواستاریم.

سید محسن هاشمی-شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top