امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20382
بروزرسانی: شنبه, ۰۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹

رقابتهای قهرمانی استان و انتخابی کشور در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در شهرستان مبارکه انجام شد

17 شوال روز نبرد پهلوانی بزرگ جوانمرد عالم بشریت حضرت علی(ع) با عمروبن عبدود در جنگ خندق که نماد شجاعت و اخلاق است توسط شورای فرهنگ عمومی تصویب و به تایید شورایعالی انقلاب فرهنگی رسید و ابلاغ شد. درج و تصویب" روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای" در متن تقویم رسمی کشور، با هدف پاسداری وترویج فرهنگ ارزشمند پهلوانی و جوانمردی و همچنین در راستای اهداف یونسکو در زمینه حفاظت از میراث فرهنگی ناملموس انجام شد .

مسابقات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی استان و انتخابی کشور در آستانه فرارسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای به میزبانی شهرستان مبارکه برگزار شد و رییس هیات ورزش های پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان ، فرماندار شهرستان مبارکه  ،شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از روند برگزاری این مسابقات در محل ورزشگاه ۲۲ بهمن شهر مبارکه بازدید کردند.

در حاشیه این مسابقات شهردار مبارکه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مبارکه نیوز گفت: این مسابقات بهانه خوبی برای ترویج اخلاق مداری و فرهنگ جوانمردی است

مهندس هاشمی از ورزش زورخانه ای به عنوان ورزشی با اصالت که در آن مرام پهلوانی با اخلاق و منش دینی پیوند خورده نامبرد و افزود:در این ورزش ، قهرمانی و مغلوب کردن حریف مطرح نیست بلکه خضوع و فروتنی در یک کلمه، پهلوانی اصل و هدف است .

شهردار مبارکه با تشکر از زحمات مهندس قاسمیان رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی شهرستان مبارکه گفت: خوشبختانه مهندس قاسمیان خود از جامعه ورزش است و از مسائل و مشکلات ورزش در شهرستان و شهرآگاهند و به واسطه عضویت در شورای اسلامی شهر مبارکه بسیار پیگیر رفع مشکلات حوزه ورزش توسط مدیریت شهری هستند که این پیگیری ها قابل تقدیر است .

در پایان از زحمات مهندس قاسمیان توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه تقدیر شد . این رقابت های یک روزه با اعلام نفرات برتر و اهدای جوایز پایان یافت .



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top