امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20380
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۷ تیر ۱۳۹۷ ۰۸:۴۷
به مناسبت 7 تیر و هفته قوه قضائیه صورت گرفت:

تقدیر مدیریت شهری مبارکه از مسئولان قضایی این شهرستان

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت گرامیداشت هفت‌تیر و سالگرد شهادت شهید مظلوم بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضاییه با ریاست دادگستری ، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از قضات و پرسنل دادگستری این شهرستان دیدار کردند.

شهردار مبارکه در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به مسئولین دستگاه قضائی شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران وفادارش گفت: هفته قوه قضاییه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه ، شهید مظلوم دکتر بهشتی(ره) و شهیدان والامقام این عرصه می‌باشد.

هاشمی هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر را فرصتی مغتنم برای یادآوری جنایات منافقین کوردل دانست و اظهار کرد: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم تر و مسیر روشنی در برابر دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

در این دیدار صمیمی، شهردار مبارکه پیرامون دغدغه‌های حوزه مدیریت شهری به گفتگو پرداخت و افزود :تمام تلاش مدیریت شهری در این شرایط خاص مالی ، ارائه خدمات به نحو شایسته به شهروندان عزیز است .

وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری را حفظ فضای سبز و ایجاد هرچه بیشتر نشاط اجتماعی دانست و گفت: در بحران آبی فعلی که درگیر آن هستیم تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم که بتوانیم فضای سبز را همچون گذشته حفظ کنیم. در این راستا در حال حاضر در سه شیفت آبیاری اشجار و فضای سبز با تانکر و همچنین کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم در حال انجام است و ان شااله بتوانیم از این بحران به لطف پرودگار سربلند خارج شویم.

در ادامه این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه  ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه ، این قوه را حافظ امنیت و آرامش مردم  نامید و گفت : هفته قوه قضاییه فرصتی برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در دستگاه قضا و به ویژه تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه و مجتهد متفکر، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه می‌باشد.این هفته  را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضائی ،قضات ، دادیاران ،دادرسان،کارکنان و خدمتگزاران این قوه در دادگستری شهرستان مبارکه تبریک عرض می‌نمایم و از طرف مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از همکاری مجموعه خدوم کارکنان دادگستری و ارائه خدمات به شهروندان در راستای حل  فصل مشکلات و اجرای قانون قدردانی می‌نمایم.

همچنین توسط معاونت توسعه مدیریت شهرداری مبارکه نیز از خدمات و تلاش های پرسنل امور حقوقی شهرداری نیز تقدیر بعمل آمد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top