امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20357
بروزرسانی: شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۵

حضور پرشور مردم ولایتمدار مبارکه در راهپیمایی روز قدس

مردم ولایتمدار و شهیدپرور مبارکه ، مسئولین ،شهردار و مجموعه مدیریت شهری ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه همچون سالیان گذشته اما با حضور پررنگ‌تر انزجار نفرت خود را نسبت به غاصبان و قاتلان در غزه اعلام نمود و در این حماسه بی بدیل به ندای تاریخی امام راحل و منویات مقام معظم رهبری لبیک گفتند و فریاد مرگ بر صهیونیست‌های کودک کش و امریکای جهان خوار را طنین‌انداز كردند.

شهردار مبارکه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری مبارکه نیوز  ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: ازآنجایی‌که آمریکا امسال چهره واقعی خود را واضح‌تر از قبل نشان داد و علنی دشمنی خود را با دولت و ملت عزیز ایران نشان داد این حضور پرشور مردم نشانه‌ای از مبارزه با آمریکا است.

مهندس هاشمی حفظ آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه دانست و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان وفاداری ملت ایران به آرمان های امام راحل است.

وی هدف حضرت امام خمینی (ره) را از اعلام روز قدس، مقابله جهانی با استکبار معرفی و اظهار کرد: امام خمینی(ره)  با نگاهی جهانی به قضیه فلسطین و اعلام روز قدس ، مبارزه‌ای جهانی علیه استکبار و صهیونیست را شروع نمودند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این مراسم با اشاره به حضور پرشورتر مردم شهر مبارکه در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته گفت : بار دیگر مردم همبستگی و اتحادشان را اثبات کردند و نشان دادند پس از گذشت 40 سال از انقلاب هنوز مردم مانند سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی از نظام حمایت می‌کنند و به آن پایدار هستند.

دکتر خالوزاده ضمن تشکر از این حضور باشکوه اظهار کرد : بر خود لازم می‌دانم به‌عنوان نماینده اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از حضور دشمن‌شکن آحاد مردم شریف و شهیدپرور مبارکه که با حرکتی انقلابی روح مقدس امام راحل ( ره ) ، شهدا و همچنین دل رهبر معظم انقلاب  را شاد کرده و نهضت حمایت از مظلومان عالم را تداوم بخشیدند تشکر و قدردانی نمایم.



+ 1
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top