امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20355
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶

بیانیه مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز جهانی قدس

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، از مردم فهیم و شهید پرور شهرستان مبارکه جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت نمودند.

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»

( سوره اسرا، آیه1 )

همه ملت­ها و دولت­های اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند. 

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده، فرا می رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قهر انقلابی ملت های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت خواهند کرد.

آمریکا و جبهه مزدوران استکبار همه‌ تلاشهای خود را معطوف به این کرده‌اند که با ایجاد اختلافات، با جنگ های داخلی، با ترویج تکفیر و افراطی گریِ انحرافی، امّت اسلامی را از یاد فلسطین غافل کنند. رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، بیش از گذشته نسبت به ملت مظلوم فلسطین گستاخ شده است و بی شک روز قدس امسال رنگ و بوی حماسی تری خواهد داشت؛ چرا که علاوه بر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی ، اقدام وقیحانه و نقض صریح قوانین بین المللی رئیس جمهور آمریکا و سرمداران کاخ سفید در انتقال پایتخت ایالات متحده به قدس شریف هم احساسات مسلمانان جهان را جریحه دار کرد و هم خشم آنان را بیش از پیش برانگیخت .

ضمن محکوم نمودن جنایات این رژیم منحوس، سکوت مرگبار و همراهی ذلیلانه برخی دولت های باصطلاح اسلامی با جنایتکاران در منطقه ، در آستانه‌ روز جهانی قدس از عموم آزادگان و مسلمانان، به ویژه مردم بیدار وهمیشه در صحنه شهرستان مبارکه دعوت می کند به تبعیت از فرامین حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، با حضور و مشارکت خود در این همایش بزرگ بین‌المللی، ضمن اعلام برائت از دشمنان جهانی و در رأس آنها، صهیونیسم و آمریکا، با آرمان آزادسازی قدس و سراسر خاک فلسطین عهد خود را تجدید کنند.

حضور حماسی مردم در مراسم روز قدس به سردمداران‌ استکبار و رژیم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد مسأله‌ فلسطین‌ در صدر مسائل‌ دنیای‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامی‌ مسلمانان جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخیل‌ هستند.باشد که این حماسه بزرگ، نابودی هر چه زودتر رژیم منحوس صهیونیستی ، این غده چرکین و سرطانی را در پی داشته باشد. " ان شاء الله "



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top