امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20350
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹
پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت گرامیداشت ایام لیالی قدر، شهادت امام علی (ع)، قیام خونین 15 خرداد و سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

مبارزه با دشمن، استبداد و استکبار نقطه مشترک شهادت حضرت علی(ع)، پانزده خرداد و پیروزی انقلاب

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت ایام لیالی قدر، شهادت مظلومانه امیرالمؤمنین امام علی (ع)، قیام خونین 15 خرداد و فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

خرداد ماه در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران با نام پرفروغ حضرت امام خمینی(رحمة الله علیه) بنیانگذار جمهوری اسلامی، پیوند خورده است و چهاردهم و پانزدهم این ماه، طلوع خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از یک سو و غروب آفتاب وجود ظاهری معمار کبیر انقلاب و نظام اسلامی از سوی دیگر، تبلور یافته است .

پانزدهم خرداد تکیه‌گاه اصلی مرجعیت و ولایت بود، ۱۵ خرداد ریشه در اسلامی که پاسخگوی دنیای امروز است و استقلال و آزادی و حرکت ملت را به سمت آرمان‌های بزرگ ارائه می‌کرد.

یکی از حوادث بزرگ ماه رمضان که مسیر تاریخ اسلام را تغییر داد، شهادت مولای متقیّان امیرالمؤمنین علی علیه‌السّلام بود. نقطه مشترکی بین شهادت حضرت علی(ع)، پانزده خرداد و پیروزی انقلاب وجود دارد و آن مبارزه با دشمن، استبداد و استکبار و داشتن خودباوری برای به صحنه آوردن ظرفیت‌های داخلی است، پانزده خرداد، روز پاشیدن بذرانقلاب اسلامی و بهترین سند مبارزه با استکبار خارجی و استبداد داخلی بود.

امام خمینی (ره) حرکت و قیام خود را از پانزده خرداد سال 42 آغاز نمودند. نگاه ایشان نگاهی جهاني و بين المللي بود و اسلام را براي همه جهان مي خواستند، امام بزرگوار آمريکا را شيطان بزرگ ناميدند ونهيب امام لرزه بر اندام استکبار و نوکرانش انداخت.

تلاقی سالگرد ارتحال و پاسداشت یاد و خاطره امام راحل(رحمة الله علیه) امسال با لیالی قدر، ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امیرالمؤمنین امام علی (علیه السلام)، فرصت گرانسنگی است که با نگاه به دوران زعامت رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ، جلوه های مدیریت و تصمیم گیری های هوشمندانه و مواضع قاطعانه معظم له در حوزه های مختلف را ، به ویژه برای نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی بازخوانی و یادآوری کرد و نقشه های دشمن برای ایجاد تردید و تزلزل در این عرصه را ابتر و ناکام گذاشت.

ماه مبارک رمضان، ماه تقرب به حضرت حق، مبارزه با نفس و شکست استکبار درون و بیرون و فصل زیبای همدلی و وحدت مسلمانان در پرتو ضیافت الهی، به روزهای پایانی خود نزدیک شده و دیگر بار طنین نوای حضرت امام خمینی (ره) به گوش می‌رسد که فرمود: «روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است». پیام این ماه مبارک، خروش و خیزش جهانی علیه ظلم، استبداد و استکبار بوده و ضروری است همه مسلمانان بار دیگر همدل و متحد با یکدیگر برای مسئله اول جهان اسلام یعنی رهایی قدس عزیز از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

در پایان ضمن گرامیداشت و تسلیت این ایام، امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و منویات مقام معظم رهبری ، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 3
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top