امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20337
بروزرسانی: شنبه, ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۵۲

خبر/دیدار مردمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در محله قهنویه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، ديدار مردمي شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه در مسجد چهارده معصوم (ع)محله قهنویه برگزار شد .  

در اين ديدار شهردار مباركه ضمن تبيين عملكرد و فعالیت‌های شهرداري ، خدمت‌رسانی به مردم را يكي از اصول مهم شهرداري و شورای اسلامی شهر مباركه بیان کرده و تأکید كرد: مجموعه شهرداري ، پرسنل خدوم آن و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه ، جملگي باهدف خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشكلات و كمبودهاي شهر و محله‌های آن ، تلاش و فعاليت می‌نمایند.

مهندس سید محسن هاشمی در جمع مردم محله قهنویه گفت: از زمانی که مسئولیت مدیریت شهری را بر عهده گرفتم ، اقداماتی در محلات شهر انجام‌شده بود و نیاز به انجام اقدامات جدیدی هم نیز وجود داشت.

هاشمی گفت: با توجه به شرایط اعتباری و اقتصادی شهرداری، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برای انجام این اقدامات انجام شد و امیدواریم بر اساس اعتباراتی که وصول خواهد شد و طبق اولویت‌ها بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی افزود: مردم و شهروندان بهترین کسانی هستند که می‌توانند با مشارکت و همکاری خود  در این زمینه به شهرداری کمک کنند.

هاشمی بابیان اینکه ارزش‌افزوده، آلایندگی صنایع و عوارض مردمی از راه‌های کسب درآمد شهرداری محسوب می‌شود گفت: توزیع عوارض ارزش‌افزوده از سال 96 به‌صورت استانی شد و بر اساس سرانه جمعیت بین شهرستان‌های مختلف استان اصفهان توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه دریافت عوارض آلایندگی هم حق شهرستان است افزود: پیگیری‌های لازم در این زمینه از طریق مراجع مختلف انجام‌شده و امیدواریم بتوانیم حق شهرستان و حق مردم را وصول کنیم و در قبال آن اقداماتی  که نیاز شهر است را انجام دهیم.

شهردار مبارکه بابیان اینکه شهر و شهرداری در شرایط سخت فعلی به‌خوبی اداره شده است اظهار داشت: با توجه به اعتبارات کم ، برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خوبی در شهر مبارکه انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه شهرداری مبارکه  بدهی‌هایی  در  خصوص مطالبات کارهای عمرانی از دوره‌های قبلی دارد خاطرنشان کرد: یک سری از مشکلات در شهرداری وجود دارد که باید برطرف شود و بدهی‌های مردم پرداخت شود.

هاشمی گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص بسیاری از مسائل و مشکلاتی که امشب در این جلسه مطرح شد ،از ماه‌ها پیش انجام‌شده است.

وی با اشاره به احداث زیرگذر در محله قهنویه افزود: بازدیدها و بررسی‌های لازم برای اجرای این طرح انجام و مذاکرات و جلساتی با مسئولان فولاد مبارکه نیز صورت پذیرفته است.

شهردار مبارکه بابیان اینکه کارشناسان فولاد مبارکه در حال بررسی و برآورد ریالی این طرح هستند افزود: طرح احداث این زیرگذر نهایی شده و برای تصویب نهایی به شورای ترافیک استان ارسال‌شده است.

وی گفت: امیدواریم در اسرع وقت بتوانیم کلنگ زنی شروع این طرح را انجام دهیم و با مشارکت فولاد مبارکه، این طرح را که مانع از ورود هرگونه ماشین سنگین به محله قهنویه و نهچیر می‌شود را اجرایی نماییم.

هاشمی همچنین با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در محله قهنویه اظهار داشت: نقشه‌برداری زمین چمن مصنوعی در حال انجام است و در اولین فرصت عملیات  احداث آن شروع خواهد شد.

وی افزود: سعی ما بر این است که بسیاری از مشکلات این محله را در حد توان و در اولین فرصت برطرف کنیم.

شهردار مبارکه بابیان اینکه برای اجرای خیابان شهید اصغر ضیایی و میدان گلستان شهدا نیاز به تملک وجود دارد گفت: با مشارکت و همکاری مردم، و در صورت تملک و آزادسازی منازلی که در این طرح‌ها قرار دارد، این قول را به اهالی محل می‌دهیم که مابقی طرح را به‌صورت امانی با ماشین‌آلات شهرداری انجام دهیم و پروژه را با سرعت به اتمام برسانیم.

مهندس هاشمی گفت: از همه همشهریان تقاضا داریم هرگونه انتقاد و پیشنهادی در راستای توسعه و آبادانی شهر، به‌ویژه محله قهنویه دارند را به اطلاع اعضای شورای شهر و شهرداری مبارکه برسانند تا بتوانیم به‌عنوان خدمتگذار مردم انجام‌وظیفه کنیم.

در اين ديدار مردمي كه با استقبال اهالي محله قهنویه روبرو شده بود ، شهروندان ضمن بيان مشكلات ، دیدگاه‌ها و انتقادات و پيشنهادات خود ، خواستار رسيدگي مجدانه و عاجل مسئولين براي رفع مشكلات خود و محله قهنویه شدند و برخي از دیدگاه‌ها و مشكلات خود را به‌صورت مكتوب و شفاهي به شهردار مباركه و مسئولين حاضر در مسجد ارائه دادند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top