امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20334
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۰

پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر


 

به گزارش  پایگاه خبری مبارکه نیوز، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  طی پیامی فرا رسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر را تبریک گفتند.
 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


سوم خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان  اسلام و اوج خدا باوری و خلوص امام شهیدان امام خمینی (ره) است که فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد.
تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت و همچون سپهری پرستاره می درخشند. در این میان،حماسه آزاد سازی خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم ، به منصه ظهور رسید.
بی شک آزادی خرمشهر جاودان را باید مرهون تلاش و استقامت انسان های خود باور و خدا محوری دانست که پیام آزادی و آزادگی را فریاد کشیدند و در لبیک به رهبر و مقتدای خویش داستان عشق و دلدادگی  به ولایت را ماندگار نمودند.
آزادی خرمشهر نشان داد که وقتی جبهه کفر و استکبار با همه امکانات مادی، رسانه ای و نظامی خود در یک طرف و ایمان و اعتقاد راسخ به خدا و شهادت با پشتوانه مکتب حسینی و عاشورایی در طرف دیگر قرار می گیرند، پیروزی در این عرصه با کسانی است که برای خدا حرکت کرده و در این راه  از جان و مال خود گذشتند و برای تحقق آرمانهای نظام الهی همه هستی خود را فدا نمودند.
اينجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات فتح خرمشهر و امام شهیدان،  سالروز اين نصر بزرگ الهي را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شهیدپرور مبارکه، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفيقات همگان را در مسير پاسداشت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه ايزدمنان مسئلت داریم.


سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه

 

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top