امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20320
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۰۴

همایش آشنایی با کنکور نظام جدید با حضور اساتید و رتبه‌های تک‌رقمی کنکور

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و با همکاری اداره آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد :

همایش آشنایی با کنکور نظام جدید با حضور اساتید و رتبه‌های تک‌رقمی کنکور

همایش آشنایی با کنکور نظام جدید به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه و با حضور اساتید و رتبه‌های تک‌رقمی کنکور در دو نوبت صبح و بعدازظهر ویژه برادران و خواهران همراه با والدین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، مهندس سید محسن هاشمی در همایش آشنایی با کنکور نظام جدید اظهار داشت:شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای کمک به دانش آموزان، دانشجویان، اساتید و فرهیختگان شهر هیچ‌گونه کوتاهی نخواهند کرد.

وی افزود: مدیریت شهری مبارکه به این اصل اساسی اعتقاددارند که این‌گونه کمک‌ها به دانش آموزان و دانشجویان در توسعه و آبادانی شهر نقش به سزایی خواهد داشت.

 مهندس هاشمی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش آشنایی با کنکور نظام جدید گفت: تجربیات ارائه‌شده در این‌گونه همایش‌ها چراغ راهی برای همه دانش آموزان شرکت‌کننده در کنکور خواهد شد.

وی افزود:کسب رتبه‌های تک‌رقمی و برتر کنکور، یکی دیگر از نتایج برگزاری این‌گونه همایش‌ها برای شهر و شهرستان مبارکه محسوب می‌شود.

شهردار مبارکه با اشاره به اهداف برگزاری همایش آشنایی با کنکور تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش این است که ثابت کنیم دانشجویان و دانش آموزان موفق افتخاری برای شهر مبارکه و شهرداری و شورای اسلامی این شهر محسوب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که موفقیت در کنکور نیازمند آگاهی خانواده‌ها و دانش آموزان از شیوه‌های تست‌زنی و آماده‌سازی برای این رقابت سخت است، برگزاری این‌گونه همایش‌ها در سطح شهر مبارکه تأثیر زیادی در موفقیت دانش آموزان خواهد داشت.

مهندس هاشمی، هدف از برگزاری این همایش را کاهش اضطراب ، افزایش انگیزه ، آشنایی دانش آموزان با شیوه‌های مطالعه ، پژوهش و تحقیق و برنامه‌ریزی و آمادگی دانش آموزان برای شرکت در کنکور 97 عنوان کرد.

وی، در خطاب به دانش آموزان و داوطلبان کنکور گفت : یکی از عمده‌ترین مسائل دانش آموزان و خانواده‌ها راه‌یابی به دانشگاه و موفقیت در کنکور سراسری است و داشتن هدف باعث ایجاد انگیزه و تلاش می‌شود.

هاشمی با اشاره به اینکه تمرکز حواس ، اجتناب از اضطراب و شیوه‌های صحیح تست‌زنی در آزمون کنکور حائز اهمیت است افزود : تمرکز حواس یکی از ضروریات مطالعه می‌باشد و نبودن تمرکز حواس در مطالعه عملاً هدر دادن وقت است.

 شهردار مبارکه اظهار امیدواری کرد که کسب عناوین برتر تحصیلی با جدیت و پشتکار دانش‌آموزان در کنار توجه اولیا امکان‌پذیر خواهد بود و با ظرفیت و پتانسیل موجود فتح قله‌های علمی توسط دانش‌آموزان شهرستان مبارکه دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: شهرستان مبارکه در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در بخش علمی از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار بوده که این امر سبب ارتقای جایگاه ویژه این شهرستان در سطح استان شده است.



+ 6
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top