امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20318
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۵۵

هدف مدیریت شهری خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشكلات و کمبودها

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، ديدار مردمي  شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه در مسجدالنبی (ص) محله صادقیه برگزار شد .  

در اين ديدار شهردار مباركه ضمن تبيين عملكرد و فعالیت‌های شهرداري ، خدمت‌رسانی به مردم را يكي از اصول مهم شهرداري و شورای اسلامی شهر مباركه بیان کرده و تأکید كرد: مجموعه شهرداري ، پرسنل خدوم آن و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه ، جملگي باهدف خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشكلات و كمبودهاي شهر و محله‌های آن ، تلاش و فعاليت می‌نمایند .

مهندس سید محسن هاشمی در جمع اهالی محله صادقیه افزود: مدیریت شهری مبارکه وظیفه خود می‌داند که در راستای حل مسائل و مشکلات شهروندان گام بردارد.

وی افزود : با توجه به منابع مالي محدود ولي باهمت مضاعف شهرداري و شوراي اسلامي شهر ، اقدامات عمراني ، فرهنگي و اجتماعي را در شهر و كليه محلات پیش‌بینی كرده و در دست اجرا داريم .

وی گفت: با همدلی و تعاملی که بین مردم، پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر ایجادشده می‌توانیم مشکلات مردم را سریع‌تر حل کنیم.

هاشمی بابیان اینکه عدالت در بودجه‌نویسی سال 97 شهر مبارکه با دقت تمام در نظر گرفته شد و تک‌تک محلات در نظر گرفته شدند گفت: اعضای شورای شهر در بودجه‌نویسی سال 97 وقت زیادی را برای تخصیص اعتبارات به تک‌تک محلات شهر صرف کردند.

وی بابیان اینکه در بودجه‌نویسی  سال 97 برای  محلات و شهر،عدالت در نظر گرفته‌شده است افزود: مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر در بودجه‌نویسی سال 97 وقت زیادی را برای تخصیص اعتبارات به محلات و شهر صرف کردند و امیدواریم بتوانیم بودجه را به‌طور کامل وصول و در تمامی محلات و شهر هزینه کنیم.

شهردار مبارکه با اشاره به اهمیت مشارکت و همکاری مردم در اداره امور شهر اظهار کرد: هرجایی که مردم مشارکت کنند،همه مسائل و مشکلات به‌راحتی حل خواهد شد.

وی بابیان اینکه امیدواریم بتوانیم خواسته‌های  به‌حق مردم محله صادقیه را با اولویت‌بندی در اولین فرصت انجام دهیم گفت: درصورتی‌که مردم در زمینه تملک و آزادسازی پروژه‌ها با شهرداری همکاری داشته باشند بلافاصله پس از آزادسازی مسیر، کار جاده‌سازی این محل را به‌صورت امانی و با استفاده از ماشین‌آلات شهرداری شروع خواهیم کرد.

هاشمی بابیان اینکه در حال حاضر شرایط اقتصادی شهرداری‌ها ایده آل و مناسب نیست گفت: درصورتی‌که مردم و شهروندان وارد میدان شوند و مشارکت و همکاری با شهرداری داشته باشند، اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهد خورد.

وی بابیان اینکه رعایت عدالت را در زمینه هزینه اعتبارات در همه محلات شهر مبارکه انجام خواهیم داد  تصریح کرد: نه‌تنها محله صادقیه، بلکه همه محلات شهر در زمینه تخصیص اعتبارات ، مدنظر و موردتوجه جدی اعضای شورای شهر و شهرداری مبارکه قرار دارند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top