امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20316
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵

مصاحبه شهردار مبارکه و رئیس شورای اسلامی شهر در مراسم تجلیل از کارگران مجموعه مدیریت شهری

نشست صمیمی شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر مبارکه با پرسنل خدوم مدیریت شهری به مناسبت ولادت حضرت ولی عصر (عج) و گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر

به مناسبت روز کار و کارگر در آئینی با حضور مسئولان  مجموعه مدیریت شهری  از کارگران شهرداری مبارکه تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، مهندس سید محسن هاشمی با تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمامی کارگران و به خصوص کارگران شهرداری افزود: روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.

شهردار مبارکه در این  همایش گفت: کارگران از با ارزش ترین اقشار جامعه هستند و نان حلال به خانه می برند و تلاش آنها در به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری اهمیت زیادی دارد.

مهندس سید محسن هاشمی با بیان اینکه قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می شود افزود:  روز کارگر بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمت کش است و البته این کار در مقابل تلاش های آنها بسیار ناچیز است

وی گفت: کارگران شهرداری مبارکه  متعهد، پرتلاش و مسئولیت پذیر هستند و در پیشبرد و انجام خدمت به مردم تلاش خوبی دارند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه کارگران زحمت کش شهرداری مایه افتخار جامعه هستند گفت: کارگران شهرداری بدون در نظر گرفتن زمان و مکان ،حتی در ایام نوروز و تعطیلات درحال خدمت رسانی به مردم هستند.

هاشمی  افزود: کارگران از با ارزش ترین اقشار جامعه هستند و نان حلال به خانه می برند و تلاش آنها در به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری اهمیت زیادی دارد.

شهردار مبارکه تصریح کرد: قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می شود و روز کارگر بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمت کش است و البته این کار در مقابل تلاش های آنها بسیار ناچیز است.

وی ادامه داد: سیاست های کاری شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی تدوین شده است و اجرای طرح ها با تلاش شبانه روزی کارگران زحمت کش میسر خواهد شد.

هاشمی  با  بیان اینکه توسعه شهر و ایجاد شهری آباد و پاک در گرو تلاش کارگران شهرداری است ، ادامه داد:  تلاش و کوشش کارگران شهرداری برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه کارگران بازوی اجرایی شهرداری هستند افزود: کارگران رمز پویایی جامعه هستند و تمامی کارهای  فضای سبز، ایمنی و خدمات و … در شهرداری‌ها به همت کارگران انجام می‌پذیرد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تأمین معیشت کارگران از مهمترین اولویت‌های برنامه شهرداری است افزود: در تلاشیم تا با ارتباط مستقیم با کارگران زحمت‌کش شهرداری مشکلات آن‌ها را بررسی و با کمک شورای اسلامی شهر آنها را مرتفع سازیم.

هاشمی گفت: شهرداری مبارکه با تلاش و کوشش مضاعف همه کارگران و پرسنل در راه خدمت رسانی به شهروندان همچون گذشته حرف اول را در سطح شهرستان و استان اصفهان خواهد زد.

شهردار مبارکه در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم علیجان فرامرزی، مرحوم رضا احمدپور، مرحوم خیرالله قاسمی و مرحوم خسرو اسماعیلی از کارکنان خدوم شهرداری مبارکه، از خداوند متعال برای آنها علودرجات و غفران الهی و برای خانواده ایشان صبری عظیم و همچنین کامیابی مسئلت کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت:مدیریت شهری مبارکه و شورای شهر مبارکه در دوره پنجم بطور قاطع مدافع حق و حقوق کارگران شهرداری هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مبارکه، دکتر سجادخالوزاده در همایش تجلیل از کارگران شهرداری مبارکه  با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جهانی کارگر، افزود:یکی از اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم پرداخت حق و حقوق کارگران است.

وی با بیان اینکه رفع معضل پرداخت حقوق کارگران از ابتدای کار شورای پنجم در برنامه این شورا و شهرداری مبارکه قرار داشت، گفت:مهمترین دغدغه شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران است.

خالوزاده با بیان اینکه باید حق کارگران را ادا کنیم در غیر اینصورت باید در پیشگاه خداوند متعال پاسخگو باشیم گفت:مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم بطور قاطع مدافع حقوق کارگران هستند و اجازه نمی دهند کوچکترین حقی از این عزیزان پایمال شود.

 وی با بیان اینکه کارگران بیشترین تلاش و زحمت را در ادارات و سازمانها متحمل می شوند گفت: از همه مدیران و معاونان سیستم شهری تقاضا دارم که قدردان زحمات و تلاش های قشر زحمتکش کارگران باشند و برخورد شایسته و مناسبی با این عزیزان داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه کارگری یکی از شغل های شریف و با ارزش است که در دین اسلام اهمیت فروانی به آن داده شده است اظهار کرد: مدیران هر سازمانی مدیون زحمات کارگران هستند و پیشرفت هر سازمان وابسته به زحمات کارگران است.

وی با بیان اینکه باید به وضعیت رفاهی و معیشتی کارگران رسیدگی شود گفت: مشکلات زیادی در جامعه کارگری وجود دارد که مشکلات اقتصادی و معیشتی از مهمترین مسائل و مشکلات کارگران است.

خالوزاده با بیان اینکه به وجود همه کارگران زحمتکش افتخار می کنیم افزود: همه مسئولان باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورتیکه کارگران نبودند امروز هیچکدام از ما در این جایگاه قرار نداشتیم.

وی گفت: مدیران باید در راستای حل مشکلات کارگران حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در مدت هشت ماه گذشته هر وقت پیشنهادی از طرف شهردار مبارکه در مورد کارگران به شورای شهر مبارکه ارائه شده، مورد موافقت قاطع اعضای شورای شهر قرار گرفته و همه اعضای شورا به اتفاق و با اکثریت آراء به آن لایحه رای داده اند.

وی با بیان اینکه کارگران در طبقه عملیاتی شهر قرار دارند و به خوبی از مسائل و مشکلات شهر آگاهی دارند افزود: از همه کارگران و پرسنل شهرداری تقاضا داریم پیشنهادها و راهکارهای خود را در راستای رفع مشکلات به سیستم مدیریت شهری ارائه نمایند.

خالوزاده با بیان اینکه باید شرایطی برای ارتقای سازمانی کارگران شهرداری فراهم شود خاطرنشان کرد: باید از توان و تخصص کارگران به خوبی استفاده شود و به این قشر زحمتکش بیش از پیش بها داده شود.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید هیچ موقع از بالا به پایین به این قشر زحمتکش نگاه کنند تصریح کرد: کارگران چیزی کمتر از مدیران و مسئولان ندارند .

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه کارگران قشر زحمتکشی هستند که برای ارتقای توسعه شهری تلاش کرده و نیاز به حمایت بیشتر دارند گفت: کارگران همواره وظایف و تکالیف خود را به بهترین نحو در سیستم مدیریت شهری انجام می دهند.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد پیشرفت و ارتقای جایگاه این قشر زحمتکش در سیستم مدیریت شهری باشیم افزود:حمایت قاطع خود را به نیابت از همه اعضای شورای شهر و سیستم مدیریت شهری مبارکه، از  همه کارگران اعلام می کنیم و در صورت بروز هر گونه مشکل به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی و رفع مشکل این عزیزان آمادگی داریم.

در پایان این همایش با هدایایی از 15 کارگر نمونه شهرداري مباركه  در حوزه هاي مختلف خدمات شهري، عمراني، فضاي سبز و ... تقدير شد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top