امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20212
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۴۳

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت


 

شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پيام مشترکي ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام علی النقی(ع) ، فرا رسیدن عید نوروز را به شهروندان عزيز و مسافران محترم نوروزی تبريك گفتند.

 

در اين پيام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نوروزی دیگر در راه است ، زمین زاینده در تحولی دوباره به دنبال دگرگونی و رویش است ، بهار با گام های جوانی و طراوت ، نوروز را سوغات دست ها و قلب هایمان می کند و دست های مناجات ما آیه های ” یا مقلب القلوب و الابصار ” را به امید ” حول حالنا الی احسن الحال ” زمزمه می کند تا نوروز تازه ، بهاری نو برای تحول و دگرگونی زمین و زمینیان شود.

نوروز برای شهر ما نمادی از میهمان نوازی و مهربانی است و شهروندان دیار ما هر ساله این افتخار را دارند که علاوه بر بزرگداشت این سنت دیرینه ،میزبان میهمانان نوروزی بی شماری از اقصی نقاط ایران عزیز باشند .

آغاز بهار طبیعت فرصتی مناسب است تا با توانی تازه و اندیشه آینده نگر و با بهره گیری از فیوضات معنوی در سایه توجه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، به عنوان یک پیکره واحد ،برای رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته، یک زندگی معنویت گرا و پر امید تلاش و تکاپو نماییم.

اینجانبان آغاز سال نو و بهار پر طراوت را به تمامی همشهریان شاد باش و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شهروندان عزیز مبارکه و دیگر هموطنان و میهمانان گرانقدر نوروزی مسئلت می نمایم.

همچنین به نیابت از خانواده بزرگ مدیریت شهری مبارکه ، سوم رجب سالروز غروب خورشيد وجود دهمين پيشواي شيعيان جهان حضرت امام علی النقی (ع) را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم.

امیدواریم با مدد ذات اقدس الهی و همراهی یکایک شهروندان ،و با کمک و تلاش دو چندان همکارانمان در مجموعه مدیریت شهری  ،در سال 1397  شهری شاداب تر و توسعه یافته تر داشته باشیم.

 

به امید سالی پر بار در طلیعه نوروز و تحقق اهداف توسعه شهر مبارکه

 

سید محسن هاشمی -شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top