امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20203
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۳:۴۴

ساخت، تعمیر و بهسازی بیش از ۵۰۰ تابلو


 امین اله تاکی با اشاره به فعالیت چشمگیر  واحد ترافیک و امانی گفت: در این مجموعه طی هفته های اخیر اقداماتی مانند مونتاژ و نصب بیش از دویست و سی تابلوی ترافیکی، ۵۴ مورد تعمیر تابلو، نزدیک به ۹۰ فقره ساخت و نصب تابلوهای متفرقه، فک، کفی و بولت در کنار جمع آوری و تعمیر صد تابلوی تصادفی و حادثه دیده در کنار نوسازی چندین تابلوی کهنه از نظر پوشش رنگ انجام گرفته است.

معاون خدمات شهری همچنین از اجرای کانیو، جدول، بلوک فرش ,پلاستر و ... به عنوان دیگر توانمندی های واحد امانی شهرداری نام برد و اظهار داشت: در طرح هایی که به دلیل وسعت کم کار واگذاری به پیمانکار فاقد صرفه اقتصادی باشد از پتانسیل های شکل گرفته در واحد امانی استفاده می شود که در همین خصوص امکان انجام کارهای دیگری مانند تخریب و گودبرداری، حفر چاه، اجرای کاهگل، نصب سنگ، نصب و ساخت کفی و دریچه، نصب پل های سیمانی، دیوار چینی و بتن ریزی در کارگاه عمرانی این واحد وجود دارد.

انجام خدمات متنوع مورد نیاز شهر و سازمان های زیرمجموعه در کمترین زمان و با پایین ترین میزان از تحمیل هزینه به بودجه شهرداری از دیگر ویژگی های واحد امانی معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه محسوب می شود.

امین اله تاکی از اجرای بیش از ۸۰۰ متر مربع رنگ آمیزی روغنی و پلاستیکی در سطح شهر و محلات ,جمع آوری نخاله های ساختمانی ,آذین بندی و روشنایی بلوارها به عنوان دیگر اقدامات این واحد نام برد .

معاون خدمات شهری با اشاره به فعال بودن کارگاه های مختلف در واحد امانی این معاونت اظهار داشت: پرسنل این معاونت همراه با مجموعه سازمان سیما,منظر و فضای سبز شهرداری و با کمترین هزینه ممکن و همچنین با بهره گیری از ضایعات در دسترس, کار ساخت المان های جدید نوروزی و بهسازی نمونه های قبلی را که از ماه های قبل آغاز شده بود  تکمیل کرده و انشالله بزودی در سطح شهر و محلات نصب خواهد شد.

تاکی گفت:طی همین مدت اقداماتی مانند ساخت و نصب ۱۲۰ کیلوگرم پل عابر پیاده، چهارصد کیلو دریچه، بیش از ۲۷۰۰ کیلو میله پرچم و ده ها مورد تعمیرات، رفع موارد حادثه ساز و برشکاری در کارگاه جوشکاری این واحد انجام گرفته است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top