امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20168
بروزرسانی: شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۰۹:۰۲

جلسه هم انديشي مدیران سرمایه گذاری شهرداری های استان اصفهان در مبارکه برگزار شد

جلسه هم انديشي مدیران سرمایه گذاری شهرداری های بزرگ استان اصفهان به میزبانی شهرداری مبارکه برگزار شد

مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری مبارکه با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسه اظهار داشت : با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت سرمایه گذاری که فرمودند : امروز سرمایه گذاری برای کشور یک ضرورت است و با توجه به خط مشی استاندار اصفهان مبنی بر مشاركت با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در انجام پروژه های شهری، و اینکه تقویت امور سرمایه گذاری بهترین راهکار برای ایجاد درآمد های پایدار شهری و تنها راه حل خروج شهرداری ها از بحران مالی است، جلسه هم انديشي مدیران سرمایه گذاری شهرداری های بزرگ استان با حمایت شهردار مبارکه در شهرداری این شهر برگزار شد.

وی افزود: شهردارمبارکه،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری بر آن هستند تا با تقویت حوزه سرمایه گذاری و ایجاد بستر های مناسب برای مشاركت با سرمایه گذاران ، موجبات اجرای پروژه های شهری از طریق بخش خصوصی که منجر به رونق اقتصادی شهر و ایجاد اشتغال شود، را فراهم آورند.

وی خاطرنشان کرد: شورای مدیران سرمایه گذاری شهرداری های بزرگ استان به منظور تبادل اطلاعات، انتقال تجربه ها و  چگونگی توسعه  بخش سرمایه گذاری و همفکری لازم در ایجاد راهکارهای جذب سرمایه گذار،  تسریع و تسهیل فرآیند امور سرمایه گذاری تشکیل شد.

مدير اداره سرمايه گذاري و مشاركت هاي مردمي شهرداري مباركه اظهار اميدواري كرد به ياري خدا و با همکاری شهروندان و همکاران در شهرداری در آینده نزدیک پروژه های خوبی درشهر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که موجب رفاه و آسایش روزافزون برای شهروندان شود.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top