امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20158
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۰۵

در تدوین تعرفه دفترچه عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری مبارکه، باید نرخ ها و تعرفه‌ها متناسب با نیازها و وضعیت اقتصادی شهروندان باشد


 

رئیس شورای اسلامی شهرمبارکه: 
در تدوین تعرفه دفترچه عوارض محلی سال ۹۷ شهرداری مبارکه، باید نرخ ها و تعرفه‌ها متناسب با نیازها و وضعیت اقتصادی شهروندان باشد تا بتوان بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به شهروندان در این زمینه را برطرف نمود.

دکتر سجاد خالوزاده دیروز بعد از ظهر قبل از تشکیل جلسه تدوین دفترچه عوارض محلی سال 97 اظهار داشت: با توجه به اینکه بررسی و نیاز سنجی مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف شهری یکی ازضرورت ها به شمار می رود ، خوشبختانه از ابتدای آغاز به کار شورای پنجم، این برنامه در دستور کار شورا قرار گرفته است.
وی بیان کرد با تشکیل جلسات مداوم و در دستور کار قرار دادن این ضرورت، بیشتر درخواست‌های مردمی که به شهرداری و شورا ارسال شده بود ،  مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و اغلب به نتیجه رسیده یا در حال پیگیری مداوم تا رسیدن به نتیجه می باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به تدوین دفترچه عوارض محلی سال 97 متناسب با وضعیت اقتصادی و نیازهای شهروندان ابراز کرد: در بررسی‌های جامع و کامل از تعرفه عوارض محلی سال جاری به این نتیجه رسیدیم که تعرفه مناسبی را باید تهیه و تدوین کنیم که ضمن در نظر گرفتن تمامی ضوابط و  مقررات، متناسب با نیازها و وضعیت اقتصادی عموم شهروندان باشد تا بتوان بخش عمده‌ای از مشکلات مربوط به  شهروندان را در مباحث پرداخت عوارض رفع نمود.
خالوزاده یکی از وظایف شورای اسلامی را نظارت کامل و کافی در ابعاد مختلف از جمله نظارت بر عملکرد شهرداری در زمینه میزان پرداختی عوارض متعلق به شهروندان برشمرد و اظهار داشت: با این اقدام، شفافیت در انجام تکالیف مدیریت شهری که بخش عمده‌ای از وظایف شورای اسلامی و شهرداری را در بر می‌گیرد، محقق می‌شود. 
 در پایان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه  شورا و شهرداری برنامه‌های مختلفی را در زمینه رفاه شهروندان طراحی و پیش بینی کرده است ابراز کرد: گزارش کاملی از تمامی برنامه های در دست اقدام در زمینه های مختلف اعم از عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری  در آینده نزدیک به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top