امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20147
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷

مهار حریق خودروی وانت پراید روبه روی پایانه حمل و نقل مبارکه



 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه از مهار حریق خودرو وانت پراید روبه روی پایانه حمل و نقل این شهرستان توسط آتش نشانان خبر داد.

کیومرث مختاری  با اعلام این خبر گفت: با تلاش آتش نشانان حریق خودروی وانت پراید رو به روی پایانه حمل و نقل بار شهرستان مبارکه مهار و از سرایت آتش به محیط پیرامون جلوگیری شد.

مختاری در تشریح این حادثه اظهار کرد: پیرو تماس با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مبارکه از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی وانت پراید خبر داده شد که بلافاصله اکیپ امداد و نجات آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی وانت پراید که حامل تعدادی لوازم خانگی از قبیل تلویزیون و یخچال و ... بود و از بوشهر به سمت اصفهان در حال حرکت بود، به دلایل نامشخصی و از قسمت بار دچار آتش سوزی شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با بیان اینکه آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات ویژه اطفای حریق شعله های آتش را کاملاً مهار کرده و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند گفت:با توجه به اینکه راننده خیلی دیر متوجه آتش شده بود، کلیه لوازم درآتش سوخت .

مختاری با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به دو سرنشین خودرو آسیب نرسید، اظهار کرد:علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی می باشد.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، به ماموریت خود پایان دادند.

مختاری، با توجه به حجم بالای تردد در جاده پایانه و استقرار تعداد زیادی خودرو سنگین در این محل از مسئولان خواست هر چه سریعتر نسبت به احداث ایستگاه آتش نشانی در محل پایانه بار اقدام نمایند.

وی همچنین با قدردانی از همکاری آتش نشانی شهر طالخونچه در عملیات اطفاء حریق، گفت: نیروهای امداد و نجات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری طالخونچه با توجه به نزدیکی به محل حادثه،  نیز همکاری خوبی در اطفاء حریق این خودرو داشتند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top