امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20145
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۲۱

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب کبری (س) پیش از همه صبر را به اذهان متبادر می سازد. چرا که ایشان را از این رو بانوی صبر و استقامت نام نهادند که سخت ترین تصویر زندگی را تبدیل به درس آموز ترین جلوه کردند و روز میلادشان روز پرستار نام گرفت تا این خصلت مهم الگوی حرفه ای این قشر باشد و از یاد نبریم که پرستاری هنری است برای تیمار جسم و روان بیمار ، که به مدد تخصص حرفه ای ، درمان را اثر گذار خواهد کرد.

بی شک تعیین این روز فرخنده به عنوان روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران و تلاش شان ، بهانه ای برای قدردانی از همه مردان و زنانی است که در کسوت پرستاری عمر عزیز خویش را برای آسایش دیگران نثار می کنند.

بدینوسیله  ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرستاران سخت کوش و صبور ، فرارسیدن روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده  و  از درگاه با عظمت پروردگار هستی بخش برای این قشر تلاشگر و بی ادعا آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون داریم.
 

ومن الله التوفیق

 

سید محسن هاشمی –شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top