امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20113
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۵ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۴۰

برداشتن گام های اساسی در راستای رفاه و آسایش شهروندان


 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه: باید در راستای رفاه و آسایش مردم گام های اساسی برداشته شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در آیین تودیع و معارفه سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مبارکه گفت: انتخاب افراد جدید به معنای ناکارآمدی افراد قبلی نیست چه بسا از توانمندهاي آنان هم استفاده خواهيم کرد.

دکتر سجاد خالوزاده با اشاره به اینکه اتوبوسرانی مسئولیت مهمی را در جامعه بر عهده دارد، افزود: باید از تمام توان و ظرفیت ها برای بهبود روند خدمت رسانی به مردم مبارکه به خصوص در سیستم حمل و نقل استفاده کرد.

وی خواستار پیگیری های لازم برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و رفع کم و کاستی ها، رسیدگی به مشکلات رانندگان و توجه به انتظارات مردم شد.

خالوزاده، بهبود خدمت رسانی در حوزه حمل و نقل عمومی را بسیار مهم دانست و ادامه داد: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی به منظور ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان و برطرف شدن کاستی ها، از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت در هر کاری باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم افزود: باید به سمت درآمدزایی پایدار در سازمان حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی از نظر مدیریت وابسته به شهرداری است اما از نظر اقتصادی باید مستقل باشد گفت: سازمان اتوبوسرانی باید بتواند حقوق و هزینه های پرسنل، هزینه های نوسازی و تعمیرات و نگهداری ناوگان خود را تامین کند.

خالوزاده با بیان اینکه سازمان اتوبوسرانی ارتباط تنگاتنگی با مردم و شهروندان دارد گفت: باید در راستای رفاه و آسایش مردم گام های اساسی برداریم .

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر مبارکه آمادگی خود را برای حمایت از شهردار و سازمان های مختلف شهرداری اعلام می کند و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی در ادامه بر ضرورت توسعه حمل و نقل همگانی به عنوان نیاز ضروری شهر تاکید کرد و گفت: یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری مبارکه نوسازی و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی است.

خالوزاده افزود: متأسفانه به دلیل کمبود بودجه و اعتبار، ناوگان حمل و نقل عمومی در کل کشور دچار فرسودگی است که ناوگان حمل و نقل عمومی مبارکه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه در مقابل وقت مردم و تمامی مشکلات ناشی از ترافیک، آلودگی هوا و حتی در ابعاد اجتماعی این معضلات خود را مسئول می دانیم، گفت: رنج مردم رنج ماست به همین منظور حتما تلاش خواهیم کرد همسو با شهروندان و به عنوان زبان گویای مردم، در جهت رفع مشكلات ترافیكی و ارتقا فرهنگ ترافیك شهر مبارکه گام برداریم.



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top