امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20063
بروزرسانی: شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳

اجرای مانور اطفاء حریق جنگل توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

 

مانور اطفاء حریق جنگل در شرایط سخت‌ در جنگل های صفائیه و در منطقه ای صعب العبور بر گزار شد.​​​​​​​

کیومرث مختاری در آیین برگزاری این مانور گفت:  این مانور به منظور آمادگی پرسنل سازمان آتش نشانی مبارکه در مواجهه با  حریق جنگل و مراتع صورت گرفت و در بهترین شرایط برگزارشد.
وی فعالیت نیروها و آمادگی بیشتر آنان و اهمیت حفاظت از مناطق جنگلی شهرستان  را از دلایل برگزاری این مانور در این منطقه عنوان کرد. 
مختاری، تغییر اقلیم، خشکسالی های دهه اخیر و خطاهای انسانی را به عنوان مهمترین عوامل موثر در بروز آتش‌سوزی در مناطق طبیعی و عرصه های جنگلی برشمرد و افزود: این مانور با هدف آمادگی بیشتر نیروها و پرسنل آتش نشانی مبارکه شهرستان به منظور آمادگی و مقابله با احتمال آتش سوزی در سطح جنگل ها و مراتع برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه مانور امروز در جنگل های صفائیه و در منطقه ای صعب العبور موفقیت آمیز بود افزود: آب‌ها و جنگل‌ها و منابع طبیعی نعمت‌های خدادادی و سرمایه‌های مردمی هستند که باید برای بهره برداری نسل‌های آینده حفاظت شوند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه از دیگر اهداف برگزاری این مانور را هماهنگی بین دستگاهی در سطح شهرستان به منظور آمادگی و مقابله با احتمال آتش سوزی در سطح جنگل های شهرستان عنوان کرد و گفت: شناسایی نیروها از مناطق مختلف شهر و  مدت زمان رسیدن آنها به محل یکی از اهداف دیگر برگزاری این مانور بود  که با توجه با بررسی به عمل آمده و نتایج حاصل،می توان نمره خوبی به تیم عملیات سازمان داد.
وی افزود: در راستای ارتقاء و حفظ آمادگی  نیرو های سازمان آتش نشانی همواره این مانورها به گونه های متفاوت  و در ساعات مختلف  بررسی و انجام خواهد شد.




 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top