امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20059
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱

پيام تبريك شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت روز دانشجو


 

متن پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

16 آذر روز دانشجو؛ يادآور حضور آگاهانه دانشجويان مسلمان در صحنه هاي مبارزه با رژيم ستم شاهي در كنار ساير اقشار انقلابي كشور عزيزمان ايران است و اين ايستادگي، ايثار و فداكاري دانشجويان هرگز از حافظه تاريخي اين مرز و بوم و ملت آگاه آن پاك نخواهد شد. در اين رهگذر دانشجويان بسياري جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در راه پاسداري از آرمان هاي انقلاب اسلامي در ادوار مختلف به درجه رفيع شهادت نائل آمده اند.

امروز بر همه ما واجب است كه ضمن تبريك به حماسه سازان 16 آذر در جامعه دانشگاهي كشور و نكوداشت ياد و خاطره شهيدان راه آزادي و استقلال ميهنمان؛ كه رشد و پيشرفت امروزمان را مرهون جان فشاني ها و ايثارگري هاي آن عزيزان است ؛ تلاش كنيم تا زمينه حضور اين نيروهاي خوش فكر، دلسوز و متخصص در تمام عرصه هاي مختلف اجرايي، سياسي و فرهنگي كشور را محقق سازيم.
16 آذر ماه روز دانشجو را به تمامي اصحاب علم و انديشه در كشور به‌ويژه دانشجويان و اساتيد وارسته و برجسته دانشگاه‌هاي شهرستان مباركه تبريك و تهنيت عرض نموده و موفقيت همه دانشجويان تلاشگر و مومن ايراني را در جهت توليد علم و تلاش روزافزون در جهت نيل به اهداف بلند نظام اسلامي تحت توجهات حضرت بقيه الله الاعظم(عج) و نائب برحق اش حضرت امام خامنه‌اي(مدظله العالي) از خداوند منان خواهان و خواستارم.

 

سید محسن هاشمی - شهردار مباركه            رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top