امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20058
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۰۱:۳۵

برخورد شدید کامیون با سواری پژو پارس در مبارکه یک مصدوم برجای گذاشت


 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیون با خودرو سواری پژو پارس در خروجی میدان دفاع مقدس به سمت فولاد مبارکه، یکی از سرنشینان خودرو ، مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

کیومرث مختاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایمنا افزود: ساعت 19و 20 دقیقه امروز حادثه تصادف یک دستگاه کامیون با خودرو سواری پژو پارس در مسیر خروجی میدان دفاع مقدس به سمت شرکت فولاد ، به مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه اعلام شد.

وی با بیان اینکه با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، یک دستگاه کامیون به شدت با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد کرده اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه کامیون به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس برخورد کرد.

مختاری گفت: آتش نشانان با توجه به عدم روشنایی کافی محل  با استفاده از علائم هشدار دهنده، رانندگان خودروهای عبوری را از وقوع حادثه مطلع کردند، و بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، در یک عملیات دقیق و سخت موفق شدند مصدوم حادثه را از خودرو خارج کنند.

مختاری ادامه داد: در این حادثه یک خانم میانسال از سرنشینان خودروی سواری که بر اثر شدت برخورد از ناحیه سر مصدوم شده بود و احساس در داشت، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس 115، به مراکز درمانی منتقل شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با اشاره به این که تحقیقات بیشتر در این مورد از سوی پلیس راهور در حال انجام است، اضافه کرد: کامیون از سمت اصفهان به طرف شیراز در حال حرکت بوده که به خودرو سواری پژو برخورد و باعث بروز این حادثه شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت تصادف و میزان آسیب به سواری پژو پارس، زنده ماندن سرنشینان خودرو سواری جای تامل دارد.





 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top