امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20044
بروزرسانی: یکشنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۴۵

فرش قرمز شهرداری مبارکه برای سرمایه گذاران


 

شهردار مبارکه: شهرداری مبارکه برای سرمایه گذاران مشتاقانه فرش قرمز پهن می کند.

سید محسن هاشمی در دیدار مردمی با مردم محله سرارود، اظهار داشت: عدالت محوری و نگاه یکسان به همه محله های شهر از سیاست های مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است.

 وی با بیان این که اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم نگاه ویژه ای به مشکلات تمام محله های شهر دارند ، افزود: نبود بودجه و عدم واریز اعتبارات علی رغم این که تهدید است اما برای ما فرصت محسوب می شود.

هاشمی بر لزوم توسعه مشارکت  مردم تاکید کرد و گفت: هر چه این حضور و مشارکت بیشتر باشد، کارهای بهتری می توان انجام داد و این فرصت خوبی است که در شرایط اقتصادی فعلی برای شهرداری مبارکه به وجود آمده است.

هاشمی گفت: دیگر قرار نیست که پروژه ای را طراحی و تعریف کنیم که مردم در مورد آن نظر نداشته باشند.

وی با بیان این که هر پروژه ای جامعه هدفی را در بر می گیرد، افزود:  هدف ما این است که با کمک، همفکری و مشارکت مردم بتوانیم اقدامات موثرتری را در شهر انجام دهیم.

شهردار مبارکه با بیان این که مشارکت مردم به عنوان  بهترین فرصت در ایجاد  شرایط بهتر اقتصادی است، افزود:  برای سرمایه گذارانی که در این شهر سرمایه گذاری می کنند  مشتاقانه فرش قرمز پهن می کنیم.

وی با بیان این که اجرای طرح های سرمایه گذاری  منجر به اشتغال زایی و رونق اقتصادی شهر خواهد شد، افزود: اجرای این طرح ها سهم بسزایی در ارتقای رضایت مردم شهر مبارکه و محله های مختلف آن خواهد داشت.

هاشمی گفت: نظرات مردم برای شروع و اجرای هر پروژه ای در شهر برای شهرداری و شورای اسلامی شهر راه گشاست .

وی با بیان این که سعی ما بر این است تا حیات و نشاط اجتماعی را در شهر حفظ کنیم، افزود: امیدواریم شهرداری مبارکه با عبور از بحران مالی  روی ریل حرکت قرار گیرد و به وظایف خود  به نحو احسن عمل کند.

هاشمی با بیان این که بر اساس اولویت بندی و بضاعت مالی موجود شهرداری کارها را شروع خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه کارنامه چهارساله نیستم و امیدوارم حداقل در پایان دوره فعالیت به عنوان شهردار بومی نام نیکی از خود در این شهر باقی بگذارم .

شهردار مبارکه گفت: درب اتاق شهردار به روی شهروندان باز است و از آنان می خواهم که  همواره با انتقادات سازنده و پیشنهادات خود ما را یاری دهند و همراه و همیار ما باشند.

وی یادآور شد: مردم  در هر زمان و با هرگونه مشکلی که مراجعه کنند از آنان استقبال می‌کنیم و در حد توانمان برای رفع مشکل آن ها تلاش می کنیم.

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top