امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20015
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۵۵

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در پی حادثه زلزله غرب کشور


 

کیومرث مختاری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه در پیامی جان باختن جمعی از هموطنان عزیزمان در زلزله غرب کشور را به بازماندگان این حادثه ناگوار و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر تأسف بارِ وقوع زلزله در غرب کشور و به ویژه استان کرمانشاه (علی الخصوص شهر سرپل ذهاب)که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن صدها تن از هموطنان عزیزمان و مردم غیور آن خطه از میهن عزیزمان  شد،  بار دیگر خاطرات تلخ زلزله ویرانگر بم را برای تمامی مردم شریف ایران یاد آوری نمود و موجب تأثر و تألم همه ایرانیان شد.

اینجانب وقوع این حادثه اندوهبار را به مردم عزیز استان کرمانشاه، به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان، تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن ابراز همدردی صمیمانه با بازماندگان محترم، از درگاه ایزد متعال، برای درگذشتگان این حادثه غفران واسعه الهی و علو درجات، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و همچنین برای مجروحان و مصدومان این حادثه شفای عاجل مسئلت می نمایم. امید است با یاری خداوند عملیات امداد رسانی به حادثه دیدگان هر چه سریعتر صورت گیرد. ضمنا اینجانب به عنوان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه اعلام آمادگی این سازمان را جهت اعزام هرگونه خودرو و نیرو به مناطق زلزله زده اعلام میدارم و آماده هرگونه کمک و همکاری در این زمینه میباشیم.

 

کیومرث مختاری - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top