امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20006
بروزرسانی: شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۵۳

سقوط کارگر از ارتفاع 4 متری ساختمان در حال ساخت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبارکه گفت: یک کارگر  هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت،از ارتفاع 4 متری سقوط کرد.

  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه؛ کیومرث مختاری گفت: با اعلام گزارش سقوط کارگر از ساختمان در حال ساخت ، آتش‌نشانان به محل اعزام شدند.

مختاری افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، ضمن ایمن سازی محل با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به کارگر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان، کارگر مصدوم را از ساختمان خارج و به بیمارستان منتقل کردندگفت: این شخص که ازناحیه کمر و پا احساس درد شدید داشت ، از سوی نیروهای آتش نشانی با احتیاط کامل از محل حادثه به بیرون از ساختمان منتقل و جهت اعزام به بیمارستان، تحویل کادر پزشکی اورژانس حاضر در محل شد.

مختاری  افزود:این مرد میان سال و از کارگران فصلی بود ، که به دلیل بی احتیاطی از پشت بام ساختمان نیمه کاره در خیابان مشتاق سقوط کرد و هنگامی که عوامل سازمان آتش رسانی به محل رسیدن کاملا هوشیار بود ولی احساس درد شدید از ناحیه کمر و پا داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه افزود: علت حادثه بی‌احتیاطی و رعایت نکردن نکاتی ایمنی در هنگام کار بوده است.

وی از مالکان ساختمان ها خواست حتما نسبت به بیمه نمودن ساختمانهای در حال احداث اقدام کنند و همچنین موارد ایمنی را سرلوحه کارشان قرار دهند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top