امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19986
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۳:۵۷

رهام جباری سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری مبارکه شد

با حضور شهردار مبارکه و پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز ، مهندس رهام جباری به عنوان سرپرست این سازمان معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، در ابتدای اين مراسم مهندس هاشمی  با اشاره به پتانسیل قوی و توان فکری کارکنان حوزه فضای سبز شهرداری مبارکه، این سازمان را به عنوان یک خانواده معرفی نمود و از تلاش اعضای این خانواده در طول دوره مدیریتی خود تقدیر وتشکر نمود.

وی افزود: توان اجرائی و فکری بالای کارکنان سازمان پارکها بر هیچ کس پوشیده نیست و در طول مدت خدمت اینجانب شاهد تلاشهای متعصبانه و مشفقانه این عزیزان بوده ایم.

مهندس هاشمی از دوران خدمت خود در سازمان پارکها ،  به عنوان بهترین دوران خدمتی خود نام برد و ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریتی سازمان پارکها نیز شاهد حفظ و نگهداری هرچه بیشتر و در نهایت توسعه روز افزون فضای سبز شهر مبارکه باشیم .

در ادامه این مراسم مهندس جباری با اشاره به شرایط خاص و خشکسالی و همچنین میزان آلودگی هوای در سالهاي اخير ، توسعه فضاهای سبز شهری براي مقابله با اين رويداد را ضروری خواند و بر ضرورت استفاده از گونه های مقاوم به خشکسالی و همچنین استفاده از دانش و تکنولوژی روز تاکید کرد.

مهندس جباری با اشاره به هماهنگی و همدلی تمام سازمان ها و شهرداری گفت : هیچ جدایی میان سازمان ها و شهرداری مبارکه وجود ندارد و تمام پرسنل این مجموعه باید با همدلی و همکاری به دنبال پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت هرچه بیشتر به جامعه باشند .

وی با اشاره به مقام والای کارگر افزود : نقش کارگران خدوم در این سازمان و مجموعه شهرداری بر هیچ کس پوشیده نیست . همانگونه که در آموزه های دینی ما نیز مکرر به مقام والای کارگران اشاره شده است حفظ شان و منزلت این قشر خدوم ، یکی از مهمترین موضوعات و الویت ها است .

سرپرست جدید سازمان سیما، منظر و فضای سبز نیز در پایان ضمن تشکر از زحمات چندین ساله مهندس هاشمی در حوزه فضای سبز، ابراز امیدواری کرد با استفاده از تجربیات ایشان و همفکری و تلاش کلیه عوامل حوزه فضای سبز شاهد توسعه روز افزون فضای سبز شهری باشیم.



 



+ 0
مخالفم - 2
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top