امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19946
بروزرسانی: شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۲

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه


 

همزمان با هفته نیروی انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با فرمانده انتظامی شهرستان دیدار کردند.

شهردار مبارکه: خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمام نقاط شهر از سیاستهای اصلی مدیریت شهری مبارکه است

شهردار مبارکه گفت: خدمت بی منت به شهروندان و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر از سیاستهای اصلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه، مهندس سید محسن هاشمی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد وخاطره شهداء گرانقدر این نیرو، از هفته نیروی انتظامی به عنوان هفته تعامل بیشتر با مردم ومشارکت عمومی درجهت حفظ امنیت نام برد.

ایشان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی فرماندهی وپرسنل جان برکف منطقه انتظامی شهرستان مبارکه درتامین امنیت شهروندان، به اهمیت موضوع امنیت به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای شهروندان اشاره کرد وآنرا لازمه آرامش مردم دانست.

مهندس هاشمی گفت: امنیت و آسایش جامعه و مردم حاصل تلاش و زحمت نیروهای خدوم نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه آرزوی همیشگی انسان‌ها، دنیایی سراسرصلح و آرامش بوده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی نیاز یک جامعه آرمانی است و همه اندیشمندان اجتماعی برضرورت وجود چنین نیرویی درتمام جوامع تاکید دارند.

شهردار مبارکه با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر از سیاستهای کلی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است، افزود : این امر بستر ایجاد امنیت در مناطق مختلف شهر را به همراه خواهد داشت و با تعاملات موجود در زمینه های مختلف سازمان های خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری میسر می شود.

وی با بیان اینکه بدون همکاری و هماهنگی مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور، اجرای بسیاری از پروژه‌های شهری مبارکه امکان‌‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: خدمات پلیس در شهر بسیار ارزنده است که اگر یک روز نباشد بسیاری از امور با اختلال مواجه خواهد شد.

 

رئیس شورای شهر مبارکه: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهداف مشترک شهرداری ، شورای اسلامی شهر و نیروی انتظامی است

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: شهرداری ، شورای شهر و نیروی انتظامی اهداف مشترک زیادی دارند که یکی از این هدفها ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

دکتر سجاد خالوزاده نیز در این دیداربا گرامیداشت هفته نیروی انتظامی وتسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: اگر درایت و تلاش بی وقفه نیروی انتظامی نبود، ضریب امنیتی که اکنون درکشورلمس می‌کنیم وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه موضوع امنیت داخلی به زحمات مجموعه ناجا بستگی دارد، افزود: بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا علیرغم بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات پیشرفته، در کنترل امور امنیت داخلی خود دچار مشکل هستند.

دکتر خالوزاده افزود: جا دارد ابتدا به عنوان یک شهروند و سپس به عنوان نماینده مردم در شورای شهر مبارکه از اقدامات صورت گرفته توسط مجموعه انتظامی شهرستان مبارکه تشکر و قدردانی نمایم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در مجموعه انتظامی وظایف به خوبی انجام می‌شود و ما نیز وظیفه خود می‌دانیم در حد توان حمایت‌های لازم را انجام دهیم واز هیچ کوششی دراین رابطه دریغ نخواهیم نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه همکاری و هماهنگی کنونی شهرداری و نیروی انتظامی مبارکه را خوب توصیف کرد و با تاکید بر اینکه باید هماهنگی پلیس و شهرداری افزایش پیدا کند افزود: این هماهنگی سبب کاهش بخش عمده مشکلات شهروندان می‌شود.

وی در ادامه از همراهی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی مبارکه با نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و گفت: این شورا آمادگی دارد هر گونه همکاری را در خصوص تسریع روند فعالیتهای شهرداری و نیروی انتظامی به کارگیرد.

دکتر خالوزاده گفت: شهرداری ، شورای شهر و نیروی انتظامی اهداف مشترک زیادی دارند که یکی از این هدفها ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می باشد.

وی با بیان اینکه اولین اصل در مدیریت شهری امنیت و آرامش شهروندان است گفت: این امر به مدد زحمات مدیریت و پرسنل خدوم نیروی انتظامی برقرار گردیده و این آرامش خاطر و امنیت در اتخاذ تصمیمات شهری نیز تاثیر گذار می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی هنوز باز است و هر روز تعدادی از این عزیزان در راه حفظ امنیت به درجه رفیع شهادت نائل می شوند.

 

سرهنگ نیکبخت، نیز در این نشست صمیمی با ابراز خرسندی از انتخاب مهندس هاشمی به عنوان شهردارمبارکه و با تقدیر از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: با توجه به سوابق، تعهد و تخصص شهردار مبارکه افق روشنی در انتظار این شهر وجود دارد و در حال حاضر با توجه به فعالیت گسترده در نقاط مختلف شهر این افق دور از انتظار نیست.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه گفت : امیدوارم مدیریت جدید شهری با اجرای طرح‌های زیربنایی و روبنایی در راستای حل مشکلات شهری موفق باشند.

وی تعامل دستگاه‌ها را در راستای خدمت رسانی به مردم مورد تاکید قرار داد و گفت: تعامل بین نیروی انتظامی و شهرداری در زمینه‌های مختلف افزایش یافته و حاصل این تعامل استفاده بهینه شهروندان از امکانات شهر و شهرداری است.

وی در این دیدار تعامل بین شهرداری و نیروی انتظامی را مثبت توصیف کرد و با بیان اینکه کارهای بزرگی در سایه این تعامل، هماهنگی و همکاری انجام شده است، اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی تلاش‌های شهرداری مبارکه قابل تقدیر است.

سرهنگ نیکبخت با بیان اینکه ما نیز نسبت به تعامل با مجموعه مدیریت شهری اعتقاد ویژه داریم خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت در خور شأن مردم، یکی از اصلی‌ترین اهداف مجموعه نیروی انتظامی است، زیرا هیچ چیز به اندازه آسایش و امنیت برای مردم اهمیت ندارد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم سرمایه وپشتوانه نیروی انتظامی است  تصریح کرد: ما نیز درجهت ایجاد امنیت پایدار وارتقاء سطح رضایتمندی مردم تلاش خواهیم کرد.








 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top