امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19935
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۹

پیام مشترک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی


 

باسمه تعالی

 

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

 

امنیت ، اعتماد ، سلامت ، پویایی و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه است ، نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه به ریشه های ظلم و فساد می کوبد تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.

« هفته نیروی انتظامی » فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان برکف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است . لذا ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدا و ایثارگران ناجا ، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی وپرسنل محترم  نیروی انتظامی شهرستان مبارکه  تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ ، تأمین وارتقاء دونعمت بزرگ الهی یعنی سلامت وامنیت کوشا باشیم ، از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواستاریم.

 

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه                  سید محسن هاشمی - شهردار مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top