امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19928
بروزرسانی: جمعه, ۰۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰

شهردار مبارکه: آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است

شهردار مبارکه : خدمت در آتش نشانی صرفا یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است
شهردار مبارکه با قدردانی از تلاش های پرسنل آتش نشانی شهرداری مبارکه در انجام وظایف و ماموریت ها در راستای خدمت به مردم، افزود: خدمت در آتش نشانی صرفا یک شغل و حرفه نیست بلکه سعادتی بزرگ برای عاشقان کمک رسانی به مردم است

 مهندس سید محسن هاشمی در بازدید از آتشنشانی شهرداری مبارکه و حضور در جمع پرسنل این سازمان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت ابا عبدالله وگرامیداشت هفته دفاع مقدس، با تبریک هفتم مهر و روز آتش نشان و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان گفت: آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است.
مهندس هاشمی با گرامیداشت این روز  با بیان اینکه توسعه و تقویت امکانات و تجهیزات آتش نشانی در مواقع بروز حوادث امری ضروریست واین امر می تواند در کاهش خطرهای ناشی از حوادث نقش برجسته ای داشته باشد.
وی گفت: آموزش و تخصصی کردن نیروهای آتش نشانی از اهداف شهرداری است و تلاش ها برای افزایش مهارت آتش نشانان این شهر ادامه دارد.

وی افزود: حادثه پلاسکو این درس را به  همه ما داد  که اگر در کار آتش نشانی عشق و ایثار نباشد، کاری انجام نمی شود.
هاشمی در ادامه با انتقاد از برخی تصورات غیرواقعی نسبت به شغل شریف آتش نشانی افزود: شاید  در طول هفته یا برخی روزها این شغل  به ظاهر کاری راحت به نظر برسد اما مهم وجود روحیه ایثار و فداکاری در بین پرسنل این سازمان است که تعیین کننده خواهد بود.
شهردار مبارکه در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت بعد آمادگی جسمانی آتش نشانان گفت: روحیه آتش نشان از اهمیت بیشتری برخوردار است  بنابراین لازم است به این عزیزان در بعد معنوی نیز آموزش های لازم داده شود.
وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش تجهیزات سازمان آتش نشانی مبارکه افزود: مبلغ 120 میلیون تومان جهت خریداری تجهیزات تخصیص داده شد که امیدواریم تا اواخر مهر ماه  تجیهزات لازم خریداری شود.
شهردار مبارکه اظهار داشت: تمامی برنامه ریزی ها بر روی این اصل استوار خواهد بود که در سال جاری تجهیزات وامکانات آتش نشانی با توجه به توسعه فضای شهری تامین بشود.
هاشمی در ادامه با تاکید بر لزوم صرفه جویی و کاهش هزینه های اضافی در تمام بخش های شهرداری، بیان داشت: در این راستا از  طرح و ایده های کاربردی در جهت شناسایی و چگونگی کاهش هزینه ها استقبال خواهد شد.
شهردار مبارکه برضرورت کسب درآمد برای سازمان آتش نشانی تاکید کرد و افزود: لازم است با برگزاری  جلساتی استفاده بهینه از امکانات و شرایط موجود سرلوحه کارها قرار بگیرد.
وی با قدردانی از تلاش و ایثارآتش نشانان شهرستان مبارکه،  از اقدامات انجام شده توسط سازمان آتش نشانی ابراز رضایت کرد و افزود: تقویت بعد جسمانی نیروها باید در کنار توجه به معنویات اجرا شود.
شهردار مبارکه اظهار امیدواری کرد:  امیدواریم هیچ گاه شاهد حادثه ای نباشیم و اگر هم بحرانی پیش آمد  نیروهای آتش نشان مانند همیشه امنیت جانی مردم را اولویت قرار دهند و به موقع با همه امکانات و پیش بینی های لازم  در محل حضور یابند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top