امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19909
بروزرسانی: پنج شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۱۷

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم


 

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه بمناسبت فرا رسیدن ماه محرم

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرا رسیدن ماه محرم را تسلیت گفت:

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محرم، ماه ایثار و از جان گذشتگی، ماه عشق و شور است. محرم ماه قیام و پیام است که دل ‌های شیدای نیکان و مشتاقان را به سوى مراد و محبوبشان معطوف می سازد.

بار دیگر بانگ قافله ایثار و شهادت به قافله ‌سالاری سیدالشهداء (ع) به گوش می‌رسد و اگر نیک بنگریم خواهیم دید که بیرق کاروان عشق و خون و جانبازی به علمداری ابوالفضل‌العباس(ع) در آسمان نینوا به اهتزاز در آمده است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت(ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین(ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید.

کربلا دیگر بیابانی تفتیده در سرزمین عراق نیست؛ اینک کربلا سرزمینی به بزرگی آفاق و انفس است؛ کربلا منزلگاه همه‌ی کسانی است که تازیانه‌ی جور و شرک زمانه بر گُرده ‌هایشان زخم نهاده و قبله‌گاه تمام انسان‌های آزاده‌ای است که تقدیر جهان را حرکت به سوی نور و روشنی و قیام علیه ظلمت و تاریکی می‌دانند و بر این حقیقت ایمان دارند که میراث حکومت جهان، عاقبت متعلق به حکومت صالحان و اولیاء راستین الهی خواهد بود.

ایام حماسه با فرا رسیدن ماه محرم آغاز می‌گردد تا شیفتگان معرفت و عاشقان ایثار را با کاروان کربلا همراه و هم نوا سازد، تا شور و شعور عاشورایى، دیگر بار احیاء گردد و ارادت علاقه‏ مندان به سرور و سالار صاحب دلان فزونی یابد و روح انسان‏ها از زندان نفس رهانیده شود.

اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه، در سوگ سید و سالار شهیدان و یاران با وفایش، فرا رسیدن ماه محرم الحرام را به مردم شریف و ولایتمدار مبارکه و همه عاشقان سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین (ع) تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

 

سجاد خالوزاده - رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top