امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19906
بروزرسانی: پنج شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ۰۹:۴۰

پيام تبريك شهردار مبارکه به مناسبت بازگشايي مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس


 

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله با نزديك شدن ماه مهر ،كوچه ها و خيابانها رنگ و بوي ديگري پيدا مي كند و شور و شوق دانش آموزان و خانواده هاي آنها جلوه ي ديگري به جامعه مي بخشد اكنون يك بار ديگر در آستانه بازگشايي مدارس قرار گرفته ايم و سال علم آموزي جديدي پيش روي ماست .

فصل مدرسه فصلي است كه با ماه مهر شروع مي شود و لذا بايد آنرا به فصل مهرورزي تبديل كرد و فضاي مدارس را آكنده از مهرباني نمود .

پايان شهريور و فرارسيدن مهرماه همچنين يادآور دفاع جانانه و مقدس ملت بزرگ ايران از تماميت ارضي و مرزهاي عقيدتي ميهن اسلامي در مقابل تجاوز ارتش بعث مي باشد كه لازم است ياد همه مردان دلير و زنان غيور اين سرزمين الهي را گرامي بداريم كه با ايستادگي خود دفاعي مقدس را در تاريخ ثبت كردند.

اينجانب ضمن گرامي داشت ياد و خاطره همه شهيدان گلگون كفن و رزمندگان دلير ايران اسلامي و پاسداشت هفته دفاع مقدس و همچنين با عرض تبريك فرارسيدن سال تحصيلي جديد به همه شهروندان عزيز مباركه به ويژه دانش آموزان ، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش و نيز دانشگاهيان گرامي ، از خداي بزرگ سالي توام با پيشرفت چشمگير در عرصه توليد علم را مسئلت مي نمايم و يادآور مي شوم كه شهرداري مباركه نيز سعي كرده از طريق فعاليتهايي چون خط كشي و زيباسازي معابر ، ساماندهي پياده روها و كمك به برقراري سرويسهاي اياب و ذهاب و ايجاد فضاي سبز  در اين امر سهيم باشد.

 

 سید محسن هاشمی  - شهردار مباركه 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top