امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19900
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۸:۴۷

تکریم ارباب رجوع در رأس امور مسئولان باشد


 

نماینده مردم مبارکه: تکریم ارباب رجوع در رأس امور مسوولان باشد

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه و نهادینه کردن فرهنگ تکریم ارباب رجوع در رأس امور و برنامه های مسئولان شهرداری مبارکه باشد.

زهرا سعیدی در آیین تکریم و معارفه شهردار مبارکه افزود: مدیران شهرداری باید مردم را ولی نعمت خود بدانند و به گونه ای قدم بردارند که رضایت مندی مردم و تکریم ارباب رجوع را بعنوان مهمترین اصل مد نظر قرار دهند.

وی گفت: همه مسئولان باید در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند و خدمت بی منت به آنان را سرلوحه امور خود قرار دهند.

سعیدی با اشاره به این که دیدار چهره به چهره مسئولان و مدیران با مردم در رفع نواقص و پیشرفت جامعه موثر است، اظهار کرد: این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی مردم از مدیران دارد. 

وی با قدردانی از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره چهارم تصریح کرد: مدیریت شهری مبارکه در این دوره زحمات زیادی متحمل شدند و همراهی و همکاری خوبی با مردم و مسئولان داشتند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت و خوشحالی از انتخاب مهندس سید محسن هاشمی بعنوان شهردار منتخب در دوره پنجم افزود: مهندس هاشمی با توجه به اینکه از افراد بومی شهرستان و از بدنه شهرداری مبارکه است گزینه خوب و مناسبی برای شهرداری مبارکه محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی در شهرستان مبارکه وجود دارد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برای موفقیت در کارهای خود باید از راهنمایی ها و رهنمودهای امام جمعه شهر مبارکه به خوبی استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه خوبی در برنامه ششم توسعه تصویب شد گفت: بر اساس آن یک درصد از محل فروش معادن و فعالیت صنایع معدنی به خود منطقه درگیر اختصاص پیدا می کند.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top