امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19899
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۸:۴۲

شهرداری ها باید به سمت کسب درآمدهای پایدار گام بردارند


 

امام جمعه مبارکه: شهرداری ها باید به سمت کسب درآمدهای پایدار گام بردارند

امام جمعه مبارکه گفت:شهرداری ها باید به سمت کسب درآمد های پایدار گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در آیین تکریم و معارفه شهردار مبارکه با بیان اینکه در این دوره خدمات خوب و کارهای بزرگی در این شهر انجام شد افزود:دوران فعالیت آقای شرفا در شهر مبارکه برای همه شهروندان، جاویدان، ماندگار و به یاد ماندنی خواهد بود.

وی با اشاره به وجود مشکلات اعتباری و مسائل مالی در این دوره ، گفت:شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره چهارم از حداقل امکانات حداکثر استفاده را برد و از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده خوبی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه شهرداری ها در آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد اظهار کرد: شهرداری ها باید به سمت کسب درآمدهای پایدار و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی گام بردارند.

وی با قدردانی از همکاری و کمک های شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در حوزه های فرهنگی شهر و شهرستان افزود: شهرداری و شورای اسلامی مبارکه در این دوره همکاری خوبی با نهادهای فرهنگی شهرستان داشتند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه شهرداری مبارکه در همه ادوار گذشته، تعامل مثبت و خوبی را با نهادهای فرهنگی داشته است گفت: باید متناسب با ظرفیت و امکانات از شهرداری ها انتظار و توقع داشته باشیم.

وی با آرزوی موفقیت و توفیق برای شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم اظهار کرد: امیدواریم شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه بتوانند با برنامه ریزی و تلاش از فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را بکنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی گفت: باید خدمت خالصانه و صادقانه به شهروندان و انجام کارها با تمام قدرت و قوا در اولویت برنامه ها شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه قرار گیرد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top