امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19896
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸

انتخاب شهردار مبارکه بصورت تخصصی، علمی و در حد استاندارد های کلانشهرها برگزار شد


 

رئیس شورای شهر مبارکه: انتخاب شهردار مبارکه بصورت تخصصی، علمی و در حد استاندارد های کلانشهرها برگزار شد

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: روند انتخاب شهردار مبارکه بصورت تخصصی، علمی و در حد استانداردهای کلانشهرهایی همچون اصفهان و تهران برگزار شد.

دکتر سجاد خالوزاده در آیین تکریم و معارفه شهردار مبارکه اظهار کرد:18 شاخص از جمله مدرک تحصیلی، سابقه کار، تعهد به حضور در شهر حتی در شرایط پیشنهاد پست بالاتر، کمیت و کیفیت برنامه ها در رابطه با منابع انسانی و داشتن برنامه در رابطه با مسائل اقتصادی و درآمدزایی پایدار برای انتخاب شهردار مبارکه مشخص و برای هر شاخص هم امتیاز خاصی در نظر گرفته شد.

وی افزود:داشتن برنامه برای جذب سرمایه گذاران،  وجود برنامه برای تعامل موثر با استان و صنایع منطقه، ارتباط و تعامل با اعضای شورای شهر، سکونت و حضور مداوم در شهر، مدیریت در شرایط بحرانی، بومی گرایی در معاونت ها و مدیریت ها و داشتن برنامه در خصوص مسائل فرهنگی، اجتماعی،عمرانی، بهداشت و سلامت، آموزش و پرورش، ورزشی و حمل و نقل و ترافیک از جمله این شاخص ها محسوب می شود.

دکتر خالوزاده با بیان اینکه از 15 شهردار جهت حضور در شهر مبارکه و پاسخ به دغدغه های اعضای شورای اسلامی این شهر دعوت بعمل آمد گفت: جلسات مختلفی با شهرداران به صورت پرسش و پاسخ و ارائه برنامه ها برگزار شد.

وی با قدردانی از مهندس شرفا ، از وی بعنوان یکی از گزینه های اصلی شهرداری مبارکه در دوره پنجم نام برد و افزود: ایشان یکی از شهرداران مومن، متخصص، متعهد ، پاکدست و تلاشگر مبارکه بودند که تمام تلاش و کوشش خود را در راستای خدمت به مردم این شهر به کار گرفتند.

وی با بیان اینکه حدود 30 جلسه 3 الی چهار ساعته و معادل 100 ساعت جلسه برای انتخاب شهردار مبارکه برگزار شد اظهار کرد: در نهایت مهندس سید محسن هاشمی با حداکثر امتیاز بعنوان شهردار منتخب دوره پنجم انتخاب گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با آرزوی توفیق برای شهردار مبارکه در راه خدمت به مردم و رسیدن به اهداف والای شهرداری گفت: مهندس هاشمی فردی مومن، انقلابی، جهادی،کوشا و پاکدست هستند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر مبارکه برای انتخاب شهردار زحمات زیادی را متقبل شدند و ساعات، وقت و انرژی زیادی را صرف کردند افزود: شورای اسلامی شهر مبارکه در نهایت و در کمال استقلال فکری و با در نظر گرفتن رضای پروردگار و خدمت به مردم ، مهندس هاشمی را انتخاب کردند.

دکتر خالوزاده خطاب به شهردار مبارکه گفت: همه اعضای شورای شهر مبارکه در کنار شما هستند و شما را بعنوان عضو هشتم شورای شهر مبارکه می دانیم.

وی افزود: شورای شهر مبارکه در راستای خدمت به مردم و محرومیت زدایی از مبارکه و محلات آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد و امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهیم و شاهد توسعه و پیشرفت شهر باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به رئوس انتظارات شورای شهر از شهردار و پرسنل شهرداری مبارکه گفت: تکریم و احترام شهروندان و ارباب رجوع، انظباط و شفافیت مالی، صرفه جویی در منابع، محرومیت زدایی از محلات محروم مبارکه، شایسته سالاری و رعایت ضوابط و مقررات و توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف شهر و محلات  از مهمترین انتظارات اعضای شورای اسلامی از شهردار و کارکنان شهرداری است.

وی گفت: شورای اسلامی شهر مبارکه توجه به رفاه شهروندان در همه زمینه ها، درآمدزایی پایدار، جذب سرمایه گذاران، شفافیت مالی، توزیع عادلانه بودجه، بومی گرایی ، استفاده از نظرات متخصصان و خبرگان را در قالب تشکیل کارگروه های تخصصی و محرومیت زدایی را در رأس برنامه های خود قرار داده است.

دکتر خالوزاده با بیان اینکه جلسات مردمی و بازدید از محلات شهر را از امروز آغاز و در همه محلات حضور پیدا خواهیم کرد گفت: تعامل با صنایع منطقه بویژه فولاد مبارکه شروع شده و اولین جلسه در محل شورای شهر با حضور مسئولان فولاد مبارکه برگزار شد و امیدواریم شاهد تحولات خوبی در این زمینه باشیم.

وی با بیان اینکه جذب سرمایه گذاران در شهر مبارکه هم شروع شده است گفت: در ماه گذشته تعدادی سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهر مبارکه حضور پیدا کردند و در این زمینه هم گام های موثری برداشته خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پایان با بیان اینکه درب این شورا همیشه به روی همشهریان و مسئولان مبارکه باز است اظهار کرد: امیدواریم در چهار سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت چشمگیر در شهر باشیم.

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top