امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19879
بروزرسانی: چهارشنبه, ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۲۶

ایجاد شهری پاک، نتیجه همدلی و همکاری تمام نیروهای شهرداری


 

همدلی و همکاری نیروهای سازمان پارکها و فضای سبز و معاونت خدمات شهری :

شهری پاکیزه برای شهروندان

مهندس هاشمی سرپرست شهرداری مبارکه از پرسنل سازمان پارکها و معاونت خدمات شهری در جهت ایجاد فضای همکاری موثر و ارتقای اثرگذاری خدمات صورت گرفته در راستای ایجاد فضای شهری پاکیزه قدردانی نمود.

مهندس هاشمی ضمن تاکید بر تقویت روحیه همکاری در بین تمام واحد ها و سازمان های تابعه شهرداری مبارکه گفت : امروز شاهد همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان پارکها در راستای اجرای طرح ضربتی نظافت شهر و محلات بودیم که  نتیجه این همکاری علاوه بر تغییر چهره شهر قطعاً خود زمینه ساز بسیاری از موارد فرهنگ سازی عمومی نیز خواهد بود.

سرپرست شهرداری مبارکه، همکاری صادقانه تمام نهادهای این حوزه را زمینه ساز استمرار این خصلت خوب دانست و گفت: امروز پاکیزگی شهری به خصلتی درونی در مردم شهر تبدیل شده است و مردم در این خصوص احساس مسئولیت می نمایند به همین جهت روز به روز بر عمق این اخلاق پسندیده افزوده می شود.

وی در ادامه افزود:مردم شهر مبارکه در کنار مسئولان و متولیان امر، سالهاست دست در دست هم تلاش نموده اند و مبارکه را به شهری پاکیزه و نظیف و زیبا تبدیل نموده اند که این موضوع برای شهرمبارکه بعنوان یکی از قطب های گردشگری استان از ضروریات است.

مهندس هاشمی، شهرداری و سازمان های تابعه را بعنوان یک خانواده خطاب کرد و گفت : همکاری و همدلی بین پرسنل و نیروهای شهرداری نباید هیچگاه تضعیف یا تحت تاثیر جایگاه های سازمانی و مدیریتی قرارگیرد بلکه همه پرسنل با نگاه خانواده محور به مسائل باید برای انجام امور و حل مشکلات شهروندان عزیز تمام تلاش خویش را بکارگیرند.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری امروز سازمان پارکها و فضای سبز با معاونت خدمات شهری، ضرورت همکاری همه جانبه در شهرداری مبارکه برای خدمت رسانی به شهروندان را بعنوان یکی از مهمترین اولویت های شهرداری مبارکه برای ایجاد شهری پاکیزه عنوان نمود.


 



+ 4
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top