امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19875
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۶

واژگونی تریلر و کِشنده حامل سنگ ۲۰ تُنی در میدان امیرکبیر


 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه: واژگونی تریلر و کِشنده حامل سنگ ۲۰ تُنی در میدان امیرکبیر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مبارکه گفت: یک دستگاه تریلر با کِشنده، حامل یک قطعه سنگ بزرگ ۲۰ تُنی در خروجی میدان امیرکبیر واژگون شد.

کیومرث مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام خبر واژگونی تریلر حامل سنگ در خروجی میدان امیرکبیر درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:13 روز یکشنبه  واژگونی تریلر حامل سنگ در مسیر شیراز به سمت مبارکه، در خروجی میدان امیرکبیر به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان شهرداری مبارکه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای ۱۲۵ بلافاصله در محل حاضر شدند و پس از ایمن سازی محل اقدام به کنترل مواد سوختی قابل اشتعال که به سرعت در حال خروج باک کامیون بود کردند .

مختاری با بیان اینکه راننده کامیون فردی جوان  و اهل شهرستان آباده بود، از این حادثه جان سالم به در برد گفت: خستگی و ناتوانی راننده کامیون در مهار خودرو علت اصلی این حادثه بود.

وی اضافه کرد:راننده ابتدا با جدول کنار بلوار برخورد و سپس بر اثر سرعت زیاد و جداشدن سنگ 20 تنی از روی کفی تریلر دچار واژگونی شد.


 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top