امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19840
بروزرسانی: شنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ ۱۳:۱۹

مانور آمادگی غواصان آتش نشانی مبارکه در دریاچه چادگان برگزار شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه از برگزاری مانور یک روزه آمادگی تیم غواصان آتش نشانی شهرداری مبارکه در دریاچه چادگان خبر داد.

کیومرث مختاری گفت: تیم غواصان آتش نشانی شهرداری مبارکه به منظور حفظ میزان آمادگی خود در مانور سنجش و ارتقای آمادگی خود در دریاچه چادگان شرکت کردند.

وی افزود: این رزمایش به منظور آمادگی غواصان سازمان آتش نشانی در زمان اضطراری و حوادث غیرمترقبه و به منظور بازآموزی و تمرین غواصی در دریاچه چادگان برگزار گردید.

مختاری افزود: تیم غواصان آتش نشانی شهرداری مبارکه از زبده ترین غواصان سطح کشور به شمار می روند و در بسیاری از عملیات های جستجو در آب های خروشان و آرام شرکت کرده اند.

وی همچنین هدف از این دوره را آمادگی غواصان ، ارتقاء توان عملیاتی و ارزیابی تیم غواصی سازمان از نظر سرعت، دقت و همچنین تست وسایل و تجهیزات در مقابله با حوادث احتمالی اعلام نمود.

 مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه با بیان اینکه غواصان در این مانور تا عمق ۱۵متری دریاچه رفتند گفت: غواصان عملیات های مختلف امداد و نجات در آب ، کشف اجساد ، غواصی  در آبهای سرد و غواصی در آبهای گل آلود را  تمرین کردند.

وی اظهار کرد: این تمرینات با هدف بالا بردن ضریب تیم واکنش سریع این سازمان برگزار گردید.

مختاری در پایان با قدردانی از شهردار مبارکه برای حمایت همه جانبه از برگزاری اینگونه رزمایش ها افزود:هدف اول  از برگزاری اینگونه رزمایش ها و اردوها حفظ و مرور تاکتیک ها و تکنیک های به روز غواصی و قراردادن کارکنان در شرایط سخت و مواجهه با حوادث احتمالی است.

وی با بیان اینکه امیدوارم در آینده نیز بتوانیم چنین اردوهایی را با حمایت مسؤلان برگزار نماییم گفت: قرار است گروه دوم کارکنان نیز در هفته های آینده به این محل اعزام شوند.

 



+ 3
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top