امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19806
بروزرسانی: شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۰

نگاه مدیریت شهری مبارکه به پروژه های شهر فرامنطقه ای است


 

شهردار مبارکه گفت: نگاه مدیریت شهری مبارکه به پروژه های عمرانی، خدماتی و گردشگری شهر فرامنطقه ای است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، محمد شرفا در مراسم دومین قرعه کشی جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض سال 1395 شهرداری که با حضور معتمدین شهر برگزار شد گفت: در اجرای پروژه شهرداری مبارکه بدنبال این هستیم که بتوانیم از همه ظرفیت های شهر، شهرستان و استان اصفهان استفاده کنیم.

وی گفت: شهرستان مبارکه از ظرفیت و جایگاه والایی در استان و کشور برخوردار است.

شرفا با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه برنامه ریزی خوبی در همه حوزه های شهری دارد اظهار داشت:نگاه شهرداری و شورای شهر مبارکه در دوره چهارم بر این اساس بود که بتوانیم در حوزه های مختلف فرهنگی، خدماتی و عمرانی کار کنیم.

وی با بیان اینکه نوع پروژه های شهری در این شهر متفاوت است گفت: نگاه بعدی شهرداری مبارکه بر این بود که پروژه ها را در سطح شهر تقسیم کنیم.

شهردار مبارکه اظهار کرد: در این دوره پروژه های مختلفی در محلات و مرکز شهر اجرا شد.

وی افزود: باغ بانوان یکی از پروژه های فرهنگی، ورزشی و خدماتی بود که برای بانوان اجرا شد.

شرفا با بیان اینکه طراحی، شروع و افتتاح پروژه باغ بانوان در این دوره انجام شد گفت: در مدت دو ماه اخیر که این پروژه به بهره برداری رسیده برنامه های خوبی با حضور گسترده شهروندان در این محل اجرا شده است که این امر نشان دهنده ظرفیت و پتانسیل های این مجموعه است.

وی با بیان اینکه باغ بانوان مبارکه یک پروژه شهری و شهرستانی است خاطرنشان کرد: این پروژه این ظرفیت را دارد تا بتوانیم همه محلات و حتی شهرستان های اطراف را پوشش دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مرمت و بازسازی ارگ نهچیر هم به عنوان پروژه گردشگری با هزینه چهار و نیم میلیارد تومان در این دوره برنامه ریزی و اجرا شد گفت:این پروژه محله نهچیر را پوشش می دهد و امیدواریم در آینده بتوانیم مشکلات این محل را با این پروژه مرتفع کنیم.

شهردار مبارکه با بیان اینکه ابتدای سال جاری بیش از 60 هزار نفر از این مکان بازدید کردند گفت: نگاه مدیریت شهری مبارکه بر این بود که در حوزه گردشگری هم وارد شویم و ارگ نهچیر بعنوان پروژه گردشگری، نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای شهر و شهرستان دارد.

وی با اشاره به پروژه استخر و مجموعه تجاری فتح المبین گفت: این پروژه هم بعنوان یک پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی در این دوره اجرا شد.

وی با بیان اینکه حق مردم مبارکه باید گرفته شود افزود: شهرداری و شورای شهر به تنهایی نمی توانند، همه باید حق و حقوق این شهر را پیگیری کنیم و همت عالی و متعالی داشته باشیم.

شرفا با بیان اینکه عوارض ارزش افزوده از سال 94 به بعد بسیار کاهش پیدا کرد گفت: شهر مبارکه به یک سری از زیر ساخت ها نیاز دارد و حق این شهر است که زیر ساخت هایی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه خارج از شهرستان مبارکه همه تصور می کنند که زیرساخت های مبارکه انجام شده است تصریح کرد: در کنار پیگیری برای دریافت عوارض محلی و افزایش ارتباط بین مردم و شهرداری ، باید برای وصول عوارض ارزش افزوده بعنوان حق مردم در استان و کشور هم پیگیری کنیم.

شهردار مبارکه با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و تبریک به اعضای دوره پنجم شورای شهر مبارکه گفت: امیدواریم اعضای شورای شهر بتوانند در همه مراحل رشد و توسعه شهر مفید و موثر باشند.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف شهرداری وصول عوارض است افزود: مسائل خدماتی، عمرانی و فرهنگی در شهر بر اساس وصول عوارض انجام می شود.

شرفا با بیان اینکه شهر مبارکه در سال های اخیر خیلی کمتر به سراغ عوارض محلی رفته است اظهار کرد:طبق قانون شهرداری ها عوارض نوسازی و عوارض کسب و پیشه یکی از عوارضی است که شهرداری ها بر اساس آن توسعه شهری را پیش بینی و برنامه ریزی می کنند.

شهردار مبارکه گفت: تکیه بر عوارض محلی، یکی از مواردی که در دوره چهارم پیگیری شد و اقداماتی در این زمینه انجام گرفت.

وی افزود: در صورتیکه بخواهیم اتفاق خوبی در شعر بیفتد حتما همه باید شهرداری را کمک و همراهی کنند.

شهردار مبارکه گفت: در سال 95 حدود 24 هزار فیش عوارض نوسازی صادر کردیم که نزدیک به 6 هزار برگه فیش و معادل 25 درصد از آنها برگشت شد که رقم بسیار پایینی است.

شرفا گفت: در عوارض کسب و پیشه هم حدود 670 فیش صادر شد که حدود 110 فیش و نزدیک به 17 درصد برگشت شد که عدد بسیار پایینی است.

آیین دومین قرعه کشی جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض سال 1395 شهرداری مبارکه با حضور معتمدین و بصورت پخش زنده اینترنتی برگزار شد.

در این مراسم، قرعه کشی برای اهدای 110 جایزه به نام مولای متقیان حضرت علی (ع) شامل یک دستگاه خودروی پراید، 10 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ،10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس،10 کمک هزینه خرید فرش،10 کمک هزینه خرید دوچرخه و 69 بن خرید لوازم خانگی انجام شد.

لیست برندگان این قرعه کشی از طریق نشریات شهر مبارکه، کانال تلگرام شهرداری و سایت شهرداری مبارکه به آدرس  www.mobarakeh.ir اعلام خواهد شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top