امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19787
بروزرسانی: جمعه, ۰۲ تیر ۱۳۹۶ ۱۷:۳۸

راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده ای به جنایات صهیونیست ها و داعش است

معاون شهردار مبارکه گفت: حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را اقدامی در راستای اعلام انزجار ملت ایران از جنایات داعش و نیروهای تروریستی و صهیونیست غاصب است.

سید محسن هاشمی روز جمعه در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:حضور با شکوه در این روز علاوه براعلام حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین، روز مبارزه طلبی ملت ایران علیه تروریست های داعشی است.

هاشمی راهپیمایی روز قدس و مشارکت مردم در این صحنه را برای نمایش اقتدار مسلمانان و محکوم کردن جنایات استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و توطئه های حامیان آنها مهم دانست و گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه تر از گذشته شرکت کردند.

وی بیان کرد: مردم  شهر مبارکه هم پرشورتر از گذشته دوشادوش دیگر هموطنان در این روز، پیام استکبار ستیزی ملت ایران را در گوش جهانیان فریاد زدند.

معاون شهردار مبارکه با بیان اینکه مردم همانند سال‌های گذشته به طور حداکثری در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، گفت: حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش قدرت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه با اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، رژیم صهیونیستی  به زودی از صفحه‌ی تاریخ حذف خواهد شد افزود: با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره)، روز قدس، روز اسلام است؛ و در راهپیمایی جهانی روز قدس، اتحاد، همدلی و یکپارچگی جهان اسلام در انزجار از رژیم صهیونیستی نمایان می‌شود.

هاشمی گفت: حضور حداکثری مردم و جهانیان در راهپیمایی روز قدس در حقیقت، اراده‌ی مسلمانان را نشان داده و مردم مسلمان فلسطین را تقویت می‌کند و در مقابل، رژیم صهیونیستی را تضعیف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس بازتاب داخلی و بین‌المللی دارد، افزود: مردم ایران اسلامی همانند سال‌های گذشته با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس، اتحاد و انسجام خود را به نمایش گذاشتند و از آرمان‌های امام خمینی(ره) دفاع کردند و همچنین با شعارهای خود بار دیگر انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان آن، اعلام کردند.

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top