امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19543
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۲۸

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مهندس محمد شرفا شهردار مبارکه در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

 

در این پیام آمده:

نامگذاری27 اردیبهشت‌ به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از جایگاه مهم موضوع ارتباطات و اهمیت هنر و حرفه روابط عمومی در برقراری ارتباط در جامعه دارد؛ یک سازمان برای پیشرفت خود نیاز به حضور یک روابط عمومی فعال داشته تا با شناخت اهداف سازمان خود نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردم اقدام نماید.

امروز در عصری که ابزار ارتباطات الکترونیک برای اطلاع رسانی وجود دارد روابط عمومی ها با بهره گیری از فناوری های روز ارتباطی و اطلاع رسانی نسبت به انتشار هنرمندانه و خلاقانه اخبار و خدمات سازمان خود اقدام می نمایند.

روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان در تحقق شعار سال نقش مهمی را ایفا می کنند؛ همچنین روابط عمومی های ادارات، سازمان ها و نهادها با اطلاع رسانی شفاف، ایجاد اعتماد و حفظ آرامش، در راستای وحدت و همدلی بین مسئولین و مردم گام بر می دارند.

 اینجانب روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران عرصه ارتباطات و روابط عمومی ها به ویژه مسئولین روابط عمومی های ادارات و نهادهای شهرستان مبارکه تبریک عرض نموده، از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی را برای همه مسئولین و دست اندرکاران این عرصه حساس و مسئولیت آفرین مسئلت می نمایم.

محمد شرفا

شهردار مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top