امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 18902
بروزرسانی: شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۰۴

توزیع عادلانه پروژه ها و توسعه همه جانبه شهر رویکرد شهرداری است

شهردار مبارکه گفت: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره چهارم بر مبنای توزیع عادلانه پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح محله های مختلف و توسعه همه جانبه شهر است.

 محمد شرفا شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح 9 پروژه عمرانی خدماتی در شهر مبارکه افزود: پروژه های عمرانی در کلیه نقاط شهر و در سطح همه محله ها بصورت پراکنده اجرا شد و سعی شد که در هر محله بر حسب نیاز وانتظارات مردم کار انجام شود.
شهردار مبارکه با بیان اینکه احداث باغ بانوان به عنوان یکی از نیازهای بانوان در این دوره مورد توجه جدی قرار گرفت گفت: 50 درصد جمعیت شهر را بانوان تشکیل می دهند و با حضور در این مجموعه می توانند یک روز کامل خود را در کلاس های آموزشی، ورزشی و تفریحی این مجموعه سپری کنند.
شرفا با بیان اینکه در این دوره ارتباط خیلی خوبی بین شهرداری و اداره ورزش و جوانان ایجاد شده است افزود: با توجه به روحیه نشاطی که در شهر مبارکه ایجاد شده در حوزه ورزش اقدامات خوبی را می توانیم انجام دهیم.


وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی در پروژه های شهرداری مبارکه مورد توجه قرار گرفته است گفت: احداث بلوار سردار شهید بابایی بعنوان یکی از پروژه هایی است که با کمک نیروها و پتانسیل شهرداری، و ماشین آلات شهرداری و عمده خاکبرداری و خاکریزی آن بوسیله شهرداری انجام شد.
وی با اشاره به آزادسازی 12 کیلومتر از زمین های مسیر مترو مبارکه - بهارستان توسط شهرداری مبارکه افزود: بر اساس صورتجلسه اخیر کمیته راهبردی مترو مقرر شد که شهرداری مبارکه آزادسازی مسیر را تا میدان دفاع مقدس انجام دهد و شرکت فولاد مبارکه در صورت نیاز مالی نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
وی با اشاره به اقداماتی که در سه سال و نیم گذشته انجام شده گفت: استفاده از ظرفیت موجود شهر و استفاده از بخش خصوصی بر پایه همین اصول بوده است.

شهردار مبارکه با اشاره به پروژه هایی که در این دوره انجام شد گفت: پارک هشت بهشت دهنو و درچه، پارکینگ طبقاتی، میدان عاشورا محله دهنو، میدان مادر، زمین چمن مصنوعی و جاده دسترسی محله درچه، ساماندهی گلستان شهدای اسماعیل ترخان و پارک محله ای اسماعیل ترخان، میدان شهدای احمدپور، خیابان سردار طاهری ( سلمان ) و خیابان شهید مدنی در این دوره از فعالیت شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام شد. 
وی در ادامه افزود : جاده دسترسی و میدان شهدای قهنویه، اصلاح گذر و عقب نشینی مدرسه خوارزمی محله صادقیه، پیاده رو سازی، پارک محله ای و زمین چمن مصنوعی محله صفاییه، جاده دسترسی و پل غدیر محله سرارود ، اصلاح هندسی، زمین چمن مصنوعی و روشنایی پارک محله سجادیه و احداث سرویس های بهداشتی در چهار نقطه از سطح شهر از دیگر پروژه های انجام شده در این دوره است.

شرفا گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در ادامه پروژه های دیگری را برای اجرا در سطح شهر در دست اجرا دارد که مهمترین آنها شامل فاز اول حسینیه و میدان پیامبر اعظم (ص) ، ساماندهی گلزار شهدای محله دهنو، ادامه آزادسازی کمربندی شهر از بلوار سردار بابایی تا میدان حافظ و از گلستان شهدا تا میدان فردوسی است.
شرفا افزود: اجرای اولین مرکز خلاقیت کودکان ( رستوران بازیهای فکری کودکان) ، آماده سازی سالن مجموعه غدیر جهت پخش فیلم بصورت موقت، خیابان شهید طاهری که از دیگر پروژه های در دست اقدام شهرداری است و تا یک ماه آینده به بهره بداری می رسند.
 


 

در سه ماهه گذشته؛ 161پروژه با 223 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری شده است

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: 161 پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی با اعتبار 223 میلیارد تومان طی سه ماهه گذشته در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسیده است.
علی اصغر ذاکری هم در این آیین افزود: استاندار اصفهان از سه ماه گذشته تا کنون، سه نوبت برای افتتاح پروژه های شهرستان مبارکه به این شهرستان سفر کرده است.
ذاکری گفت: 125 پروژه عمرانی شهرستان مبارکه با اعتباری بالغ بر 121 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر، 27 پروژه شهرداری دیزیچه با اعتبار 61 میلیارد تومان و 9 پروژه شهرداری مبارکه با اعتبار 41 میلیارد تومان از جمله این پروژه هاست که در سه ماه اخیردر شهرستان مبارکه افتتاح شده است.
وی افزود: عملیات احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای دیزیچه و زیباشهر هم این مدت شروع شده است .
ذاکری با بیان اینکه شهرستان مبارکه در زمینه صنعت، کشاورزی و حمل و نقل از جایگاه ویژه ای در استان اصفهان برخوردار است گفت: این شهرستان با 380 شرکت صنعتی فعال بیشترین تعداد صنایع استان را در خود جای داده است.
 وی گفت: بجز یک صنعت که در سال گذشته با مشکل مواجه شد ، سایر صنایع شهرستان مبارکه فعال هستند و روز به روز تولیدات آنها افزایش پیدا می کند.
فرماندار مبارکه گفت: هفته گذشته هیات اجرایی، دولت و وزارت صنایع، کارگزار این شرکت را انتخاب کردند و قرارداد تولید چهار هزار تن اکریلیک با سرمایه گذار بخش خصوصی منعقد شد.
وی گفت: امیدواریم با باز شدن ال سی  تا دو ماه آینده شرکت پلی اکریل به صورت کامل تولید را شروع کند و مشکل کارگران این شرکت برطرف شود.
ذاکری افزود: هم اکنون یک هزار و 200 کارگر پلی اکریل بصورت موقت و با حکم این شرکت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و پس از راه اندازی مجدد شرکت و تولید نهایی به محل کار خود باز می گردند.
وی با اشاره به طرح آبرسانی به شهرک صنعتی مبارکه گفت: طرح آبرسانی به شهرک صنعتی مبارکه به مقدار 12 لیتر بر ثانیه پس از 6 سال توقف با همکاری خوب کشاورزان برای توسعه و رونق بیشتر به شهرک صنعتی رسید.
وی گفت: باغ بانوان یکی از انتظارهای دیرینه بانوان شهر مبارکه بود که در زیباترین محل و در کوتاهترین زمان به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مردم استان اصفهان و شهرستان مبارکه روز 29 اردیبهشت با حضور گسترده در انتخابات برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود رقم خواهند زد و از خدمات 38 ساله نظام اسلامی قدردانی می کنند.


 

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی: نقش زنان و دختران بعنوان نیمی از جمعیت کشور در جامعه اسلامی بنیادین و غیر قابل انکار است.

زهرا سعیدی هم در آیین افتتاح 9 پروژه عمرانی خدماتی در شهر مبارکه افزود: مراسم امروز متعلق به زنان و دختران بعنوان قشر مظلوم جامعه است.
سعیدی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی وقت آن رسیده که در رابطه با نقش آفرینی این قشر از جامعه در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بازنگری شود.
وی با اشاره به اینکه بعد از ابلاغ سیاست های مقام معظم رهبری در خصوص خانواده تلاش کردیم تا در برنامه ششم همه این موارد را مد نظر قرار دهیم اظهار کرد: نمایندگان مجلس در طول برنامه ششم در جهت حفظ جایگاه و ارتقای این قشر از جامعه تلاش کردند.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات امروز جامعه برای زنان و جوانان اندک است و در شأن این قشر نیست.
وی با قدردانی از خدمات صادقانه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: شالوده دین ما بر خدمتگذاری به مردم نهاده شده است.
سعیدی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا حماسه سیاسی بی نظیر خلق کنند.
وی افزود: مردم با حضور پرشور و نشاط در انتخابات باعث یاس و نا امیدی دشمنان شوند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top