امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 18599
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۰۲

جلسه شورای راهبردی قطار بین شهری مبارکه –بهارستان برگزار شد


 

شهردار مبارکه: تا کنون 60 درصد از مسیر مترو مبارکه- بهارستان واقع در محدوده شهر مبارکه با هزینه ای بالغ بر 73 میلیارد ریال تملک شده است.

محمد شرفا در جلسه شورای راهبردی قطار بین شهری مبارکه –بهارستان  گفت: از این مبلغ ، حدود 30 میلیارد ریال توسط شهرداری مبارکه و 30 میلیارد ریال هم آورده شرکت فولاد مبارکه پرداخت شده و مابقی بدهی در دست پرداخت است.

شرفا با بیان اینکه حدود 16 کیلومتر از این مسیر در محدوده شهر مبارکه واقع شده است  افزود:قطار بین شهری مبارکه- بهارستان بطول 52 کیلومتر از بهارستان شروع و به شهر جدید مجلسی ختم می شود.


وی با بیان اینکه طرح قطار بین شهری مبارکه- بهارستان قبلا به تأیید و تصویب شورای عالی ترافیک کشور رسیده است گفت: کمیته ای با عنوان کمیته راهبری برای تسریع در عملیاتی شدن اجرای این پروژه تشکیل شده که روند اجرای هر مرحله از پروژه در این کمیته مطرح و مصوبات آن، سرعت اجرای پروژه را بیشتر کرده است.


در ادامه این جلسه دکتر سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مهندس کاظمی مدیر کل دفتر فنی استانداری، مهندس فاتحی مدیرعامل مترو منطقه ای ضمن تائید و تاکید بر اجرای سریع پروژه اعلام داشتند : تخصیص بودجه و اعتبارات دولتی جهت اجرای پروژه با پیگیری اخذ مصوبه ماده 215  بعد از تملک کل مسیر از ضروریات اجرای پروژه است.

 جناب آقای دکتر ذاکری فرماندار شهرستان مبارکه اعلام داشت: در صورتیکه هر کدام از سهام داران نسبت به پرداخت سهم خود اقدام نمایند سرعت اجرای پروژه بیشتر شده  و هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.


مصوبات کمیته راهبری در پایان ، توسط مهندس طرفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان ، پیرامون نحوه تملک املاک واقع در طرح در محدوده شهرها توسط شهرداری و نحوه پرداخت غرامت مالکین و ارائه گزارش تملکات به شرکت مترو منطقه ای منطقه ای جمع بندی و به تصویب رسید.

جلسه شورای راهبری قطار بین شهری مبارکه - بهارستان  با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل فولاد مبارکه، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیرعامل مترو منطقه ای اصفهان، فرماندار شهرستان مبارکه، شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در محل ارگ تاریخی نهچیر برگزار شد.











 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top