امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 17684
بروزرسانی: جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۱:۰۹

تجلیل از کارگران شهرداری مبارکه به مناسب هفته کار و کارگر

  به مناسبت هفته کار و کارگر در آئینی با حضور مسئولان مدیریت شهری از کارگران شهرداری مبارکه تجلیل شد.

شهردار مبارکه در همایش تجلیل از کارگران این نهاد گفت: کارگران از با ارزش ترین اقشار جامعه هستند و نان حلال به خانه می برند و تلاش آنها در به ثمر رسیدن برنامه های شهرداری اهمیت زیادی دارد.

 محمد شرفا با بیان اینکه قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می شود افزود:  روز کارگر بهانه ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمت کش است و البته این کار در مقابل تلاش های آنها بسیار ناچیز است.

شرفا با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، اظهار کرد: اگر بخواهیم توجه ویژه ای به مساله اشتغال و تولید داشته باشیم باید کارگران را تکریم کنیم.

وی محور اصلی تولید و اشتغال در کشور را کارگران دانست و افزود: همواره باید قدردان تلاش و کوشش کارگران در همه عرصه ها باشیم و نیازهای روزمره آنان تأمین شود.


وی با بیان اینکه بدون شک اگر تلاش های متعهدانه کارگران خستگی ناپذیر شهرداری مبارکه نبود مبارکه را این چنین زیبا و آباد نمی دیدیم ادامه داد: سیاست های کاری شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به طرح های عمرانی تدوین شده است و اجرای طرح ها با تلاش شبانه روزی کارگران زحمت کش میسر خواهد شد.


شرفا، کارگران شهرداری را افرادی سختکوش و پرتلاش توصیف کرد و اظهار داشت: تمامی خدماتی که شهرداری ایفا می‌کند به واسطه حضور و زحمات کارگران زحمت کش می‌باشد که به صورت شبانه روزی در تمامی فصول سال خدمات دهی می‌کنند و زیبایی و نظافت هرشهر در گرو زحمات این عزیزان است.

وی با بیان اینکه کارگران بازوی اجرایی شهرداری هستند افزود: کارگران رمز پویایی جامعه هستند و تمامی کارهای  فضای سبز، ایمنی و خدمات و … در شهرداری‌ها به همت کارگران انجام می‌پذیرد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تأمین معیشت کارگران از مهمترین اولویت‌های برنامه شهرداری است افزود: در تلاشیم تا با ارتباط مستقیم با کارگران زحمت‌کش شهرداری مشکلات آن‌ها را بررسی و با کمک شورای اسلامی شهر آنها را مرتفع سازیم.


وی همچنین از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کارگران شهرداری مبارکه قدردانی کرد و گفت: کار و تلاش کارگران حکم جهاد و عبادت را دارد و هیچ توفیقی بالاتر از این نیست.


شرفا با اشاره به اینکه باید همیشه قدردان زحمات کارگران بدون ادعای شهرداری بود تصریح کرد:  گفت و گو و نشست صمیمی با کارگران تأثیر بسزایی در افزایش و تقویت انگیزه کاری آنها خواهد داشت.


دراین مراسم شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه و کارگران زحمتکش شهرداری مبارکه حضور داشتند که در پایان این مراسم  از زحمات صادقانه ی کارگران متعهد و زحمتکش شهرداری مبارکه تجلیل به عمل آمد.


 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top