امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 17178
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۵۹

بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز دیدار شهردار مبارکه با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس



شهردار مبارکه بمناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز، با جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس  دیدار کرد و  بر پاسداشت خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، محمد شرفا با جانباز 70 درصد بهروز مومن زاده و خانواده ‏معظم ایشان با حضور در منزلشان دیدار و گفتگو کرد.

شهردار مبارکه در این دیدار ضمن ‏تجلیل از ایثار و فداکاری این جانباز 70 درصد، یادآور شد: ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها، مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

شرفا بر پاسداشت خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند، تاکید کرد و افزود: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است لذا امید می رود همه مسئولان این سنت دیدار با خانواده های شهداء، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

وی با تاکید براینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می دهد، نقش و سهم بسیار برجسته ای دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مومن و متعهد با الگو گرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته اند ضمن جبران خرابیهای دوران جنگ تحمیلی، کشور را در عرصه های علمی و فن آوری در جایگاه ممتاز جهانی قرار دهند.

در این دیدار جانباز 70 درصد بهروز مومن زاده در سخنانی ضمن خیرمقدم و اظهار خوشحالی از ملاقات شهردار مبارکه، ‏خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شرایط جانبازی خود بیان کرد.‏


 

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top