امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 16673
بروزرسانی: شنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۶:۱۸

پيام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز


 

شهردار مبارکه در پیامی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه؛ مهندس محمد شرفا، در پیامی فرارسیدن اعیاد شعبانیه، سالروز ولادت باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز و ولادت امام زین العابدین(ع) را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

در تاریخ دین مبین اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوار تابناکی از آسمان ولایت و امامت که باطلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مومنین خداجویند.

روزهای آغازین ماه شعبان، همزمان با فرخنده میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمر تابناک هاشمی، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) است.

روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزشهای متعالی اسلامی است و روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند.

چه افتخاری والاتر از این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسداران غیور انقلاب اسلامي با اقتدا به بزرگ پاسدار دین و آزادگی، حضرت سيد الشهداء(ع)، در پرچمداری و صیانت از آرمان های اباعبدالله (ع) قامت برافراشته اند و جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از اسوه وفاداری و ایثار، ابوالفضل العباس(ع)، جانفشان عرصه های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گردیده اند و ایثارگران بزرگوار با تاسی از امام سجاد(ع)، سالها مقاومت وپایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آوران ایستادگی با سلاح معنویت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب شدند.

اینجانب فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف شهر مبارکه و همچنین غیورمردان جانباز و ایثارگر و پاسداران همیشه پیروز و خانواده معظم شهداء تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

محمد شرفا

شهردار مبارکه



+ 3
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top