امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 16406
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت فرار رسیدن 9 اردیبهشت روز شوراها


 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

 

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه نورافشان احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

پر پیداست که اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است که منبعث از آیات نورانی قرآن و احادیث آفتاب سان پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و سرچشمه های زلال آموزه های دینی ماست که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده و امروزه هزاران نفر در کسوت مقدس این سمت اجتماعی به رتق و فتق امور مردم در جای جای میهن عزیز اسلامی مشغولند و کارنامه ای درخشان را در فرا دید ما قرار داده اند.

اینجانب اين روز با شکوه را به همه‌ی اعضای شوراهاي اسلامي شهرها به‌ ويژه به اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر مبارکه که با وظيفه‌شناسی در حل مشکلات شهر تلاش می‌نمايند و با امانت وکفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار خالصانه کوشش می‌نمايند، تبريک و تهنيت عرض می نمایيم .

محمد شرفا شهردار مبارکه



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top