امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 16045
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۵۱

دیدار مردمی شهردار مبارکه برگزار شد


مهندس شرفا صبح امروز به روال روزهای دوشنبه هر هفته ، پذیرای تعدادی از شهروندان فهیم مبارکه ای بود تا در جلسه ملاقات مردمی شهردار، به طرح مسایل و مشکلات خود بپردازند.

شهردار مبارکه در ادامه ملاقاتهای مردمی خود، امروز هم  با تعداد زیادی از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات شهروندان حاضر رسیدگی کرد.

دیدار مردمی شهردار مبارکه در راستای تداوم ملاقاتهای مردمی وی با شهروندان صورت می گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار مبارکه می پردازند.

مهندس شرفا در این دیدار ها ، ضمن استماع صحبت ها، مشکلات و شکایات شهروندان بصورت حضوری، در زمینه های عمرانی، خدماتی، ساختمانی و...  دستورات لازم را جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان صادر کرد.

در جریان این جلسه تعدادی از شهروندان به صورت چهره به چهره با شهردار دیدار کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند؛ همچنین مهندس شرفا پس از استماع مسایل مطرح شده از سوی شهروندان، دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن ها را صادر کرد.


مهندس شرفا در حاشیه این ملاقاتها به خبرنگار ما گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتي، توليد- اشتغال، تمامی سعی خود را معطوف عملي كردن اين شعار خواهیم کرد تا بدینوسیله اینجانب و همکارانم در مجموعه شهرداری مبارکه بتوانیم با حمایت و همکاری مردم شریف این شهر در زمینه عمران و آبادانی شهر و خدمت به شهروندان گرامی، فعالیت های شایسته ای داشته باشیم.

وی افزود: دیدار رو در روی مسئولین با مردم و شنیدن مشکلات آنها و همچنین ارائه راهکار جهت حل این مشکلات باعث اعتماد سازی مردم به مسئولین و تقويت روحیه همكاري و همدلي در جامعه می شود.

 شهردار مبارکه گفت: تداوم این رویه سطح رضایتمندی در میان شهروندان را افزایش داده و زمینه همکاری آنها در امور عمرانی و خدماتی را به نحو بسزایی افزایش خواهد داد.


تعدادی از شهروندان نیز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن ابراز رضایت از برگزاری ملاقات های این چنین بین شهروندان و شهردار مبارکه، از خدمات شایسته مهندس شرفا و پرسنل زحمتکش شهرداری در خصوص رسیدگی به مشکلات شهری و انجام پروژه های متعدد عمرانی و خدماتی به رغم وجود مشكلات و تنگناهاي مالی و اقتصادي موجود، تشکر و قدردانی نموده و ابراز امیدواری کردند که در سال جديد، شهرداری مبارکه در امور محوله موفق باشد.

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار مبارکه با شهروندان می باشد.

لازم به ذکر است ملاقات های عمومی شهردار با شهروندان همه هفته در روزهای دوشنبه از ساعت 8 الی 12  در دفتر شهردار مبارکه برگزار می شود .

شهروندان عزیز میتوانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top