امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 15504
بروزرسانی: شنبه, ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۱:۴۹

مانور مشترک آتش نشانی های  مبارکه و شاهین شهر در رودخانه زاینده رود برگزار شد

مانور مشترک سازمانهای آتش نشانی مبارکه و شاهین شهر با هدف سنجش توان امدادی و نجات نیروهای عملیاتی آتش نشانی در رودخانه زاینده رود واقع در شهر باغبهادران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه  از برگزاری مانور مشترک آتش نشانی های شهرداری مبارکه و شاهین شهر در محل آب های زاینده رود واقع در شهر باغبهادران و باحضور نیروهای آتش نشانی خبر داد و گفت: این مانور مشترک با هدف بالا بردن سطح توان، آمادگی و هماهنگی آتش نشانان دو مجموعه برگزار شد.


کیومرث مختاری هدف از برگزاری این مانور مشترک را بالا بردن سطح توان، آمادگی و هماهنگی آتش نشانان دو مجموعه ابراز کرد و گفت: باتوجه به اینکه رودخانه زاینده رود در استان اصفهان وجود دارد و هر لحظه امکان وقوع خطرات و حوادث مختلف و غرق شدن افراد در این رودخانه وجود دارد، نیروهای آتش نشانی باید آمادگی کامل برای مقابله با هر نوع حادثه ای را داشته باشند. 
مختاری از اجرای موفقیت آمیز این مانور خبر داد و افزود: نیروهای آتش نشانی شهرداری های مبارکه و شاهین شهر فاصله  تقریبی 15 کیلومتری تا شهر باغبهادران را در زمان حدود یک ساعت شنا کردند و خود را به محل برگزاری مانور رساندند و با توجه به فرماندهی مناسب در کوتاهترین وقت و بهترین وضعیت توانستند این مانور یک روزه را برگزار کنند.


وی با اشاره به بروز حوادث و سوانح غرق‌شدگی در رودخانه زاینده رود، هدف از اجرای مانور را هماهنگی و سنجش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی شهرداری های مبارکه و شاهین شهر دانست و گفت: 15 نفر از نیروی های امداد و نجات آتش نشانی شهرداری های مبارکه و شاهین شهر در این مانور شرکت کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه با اشاره به لزوم هماهنگی و سرعت عمل میان نیروهای آتش نشانی اظهار داشت: در این مانور نیروهای آتش نشانی شهرداری مبارکه با نیروهای آتش نشانی شهرداری شاهین شهر هماهنگی خوبی را ایجاد کردند و نشان دادند که در حوادث واقعی و احتمالی هم می توانند به خوبی عمل نمایند.


 



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top