امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 15024
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ ۲۲:۴۶

اتمام بموقع طرحهای عمرانی و کاهش هزینه ها یکی از راههای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در شهرداری است


 

اتمام بموقع طرحهای عمرانی و کاهش هزینه ها یکی از راههای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در شهرداری  است

 شهردار مبارکه گفت : اتمام بموقع طرحهای عمرانی و خدماتی و کاهش هزینه های شهروندان یکی از راههای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در شهرداری  محسوب می شود.
محمد شرفا در  جلسه رفع موانع بر سر اجرای پروژه های عمرانی شهرداری ابراز امیدواری کرد: با تعامل و همفکری بتوانیم زمینه رفع توقف پروژه های عمرانی شهری را فراهم کنیم و ما هم بتوانیم با اتمام این طرحها رفاه و آرامش را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.


شرفا با بیان اینکه خدمات رسانی شایسته به شهروندان و رفع مشکلات سطح شهر در گروتعامل و همکاری دیگر دستگاههای دولتی است گفت: ما آماده هر گونه تعامل و همکاری با دیگر ادارات شهرستان در راستای جلوگیری از توقف طرحهای عمران شهری هستیم.
شهردار مبارکه با بیان اینکه مردم از توقف طرحهای عمران شهری متضرر می شوند تاکید کرد: توقف طرحهای عمران شهری توسط برخی از ادارت باعث ضرر و زیان به شهر و شهرداری می شود.


وی با بیان اینکه شهرداری مبارکه سعی کرده است در تمامی زمینه ها فعالیت و وظیفه های خود را به نحو احسن اجرا کند اظهار داشت: مجموعه مديريت شهري تمام تلاش خود را در اين مدت به کار بست  تا پروژه‌های عمرانی و خدماتی در نیمه اول سال جاری مورد افتتاح و بهره برداري قرار گيرند.
شرفا افزود: از ابتدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر تا کنون تاکید و توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه همواره برروی تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی بوده و در همین راستا تعدادی از آنها به بهره برداری رسیده است.


وی با اشاره به پروژه های باغ بانوان،خیابان شهدای طاهری، بلوار آزادگان(سردار شهید بابایی)، ایستگاه پلیس راهور و پارک محله ای خیابان اباذر از جمله طرح های در حال اجرا و قابل افتتاح شهرداری مبارکه می باشدعنوان کرد: این پروژه ها  از مهم ترین پروژه های شهرداری است ضمن اینکه یکی از ضروریات شهر در سال های گذشته بوده است.
شهردار مبارکه با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اولویت کارهای شهرداری است گفت: سال 95 با برنامه ریزی هایی که در شهرداری انجام شد پروژه هایی را که بخشی از آن آماده شده و یا کار شده بود و مورد نیاز شهروندان بود ادامه دادیم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top